سنتز نانو کامپوزیت گرافن-اکسید روی به منظور بهبود فاز بتا در نانوالیاف الکتروریسی شده پلی (وینیلیدین فلوراید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنتز نانو کامپوزیت گرافن-اکسید روی به منظور بهبود فاز بتا در نانوالیاف الکتروریسی شده پلی (وینیلیدین فلوراید) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنتز نانو کامپوزیت گرافن-اکسید روی به منظور بهبود فاز بتا در نانوالیاف الکتروریسی شده پلی (وینیلیدین فلوراید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنتز نانو کامپوزیت گرافن-اکسید روی به منظور بهبود فاز بتا در نانوالیاف الکتروریسی شده پلی (وینیلیدین فلوراید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنتز نانو کامپوزیت گرافن-اکسید روی به منظور بهبود فاز بتا در نانوالیاف الکتروریسی شده پلی (وینیلیدین فلوراید) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۶

در این پژوهش نانوکامپوزیت گرافن-اکسید روی به روش هیدروترمال سنتز گردید و در تهیه نانوالیاف الکتروریسی شده پلی(وینیلیدین فلوراید) (PVDF) مورد استفاده قرار گرفت. برای این منظور نانوالیاف PVDF حاوی %۱ نانوکامپوزیت گرافن-اکسید روی (PVDF/Graphene-ZnO) تهیه شد و با استفاده از روشهای طیف سنجی مادون فرمز (FTIR)، پراش پرتو ایکس (XRD) و میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) به مطالعه ریزساختار و مورفولوژی نانوالیاف تهیه شده پرداخته شد. نتایج بدست آمده حاکی از تولید نانوالیاف یکنواخت و عاری از نقاط دانه تسبیحی بوده که حضور نانوکامپوزیت سنتز شده سبب کاهش قطر نانوالیاف PVDF شده است. همچنین مشاهده شد که حضور نانوکامپوزیت گرافن-اکسیدروی سبب افزایش فاز کریستالی و قطبی بتا نانوالیاف PVDF و درنتیجه خاصیت پیزوالکتریک آن میشود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.