بهینه سازی چند هدفه ی بهره برداری از منابع آب به منظور تعیین نیاز اکوسیستم های آبی بر اساس الگوریتم های فراکاوشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی چند هدفه ی بهره برداری از منابع آب به منظور تعیین نیاز اکوسیستم های آبی بر اساس الگوریتم های فراکاوشی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی چند هدفه ی بهره برداری از منابع آب به منظور تعیین نیاز اکوسیستم های آبی بر اساس الگوریتم های فراکاوشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی چند هدفه ی بهره برداری از منابع آب به منظور تعیین نیاز اکوسیستم های آبی بر اساس الگوریتم های فراکاوشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی چند هدفه ی بهره برداری از منابع آب به منظور تعیین نیاز اکوسیستم های آبی بر اساس الگوریتم های فراکاوشی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۴

هدف از پژوهش حاضر، بررسی عملکرد الگوریتم های فراکاوشی برای برنامه ریزی و مدیریت صحیح تخصیص به منابع و مصارف بالادست تالاب شادگان و تعیین نیاز اکوسیستم پایین دست بوده است. طوری که علاوه بر بیشینه سازی درصد تامین نیازهای حوضه در طول دوره ی بهره برداری، میزان شوری جریان ورودی به تالاب شادگان نیز کاهش یابد. ابتدا بر اساس وضع موجود، مدل تهیه شده با عنوان سناریوی مرجع برای یک دوره ی ۳۰ ساله (۱۳۹۹ تا سال ۱۴۲۸) توسعه داده شد. برای دست یابی به بهترین پاسخ سیستم بر اساس معیارهای کمی و کیفی، عملکرد الگوریتم های M O I C A و M O P S O با عنوان سناریوی بهینه مقایسه شد و نتایج نشان داد که الگوریتم M O I C A، عملکرد بهتری در تامین نیازهای مختلف و همچنین کاهش شوری جریان ورودی به تالاب شادگان نسبت به الگوریتم M O P S O دارد. با اجرای راه حل بهینه ی به دست آمده در M O I C A، مقدار شوری رودخانه در محل ورودی به تالاب شادگان به خصوص در ماه های کم آب در حدود ۵۵\ کاسته شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.