بررسی صلاحیت قضایی دیوان بین المللی کیفری وحقوقی در رسیدگی به جرایم تروریستی ایران و راهکارهای پیشگیرانه از آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی صلاحیت قضایی دیوان بین المللی کیفری وحقوقی در رسیدگی به جرایم تروریستی ایران و راهکارهای پیشگیرانه از آن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی صلاحیت قضایی دیوان بین المللی کیفری وحقوقی در رسیدگی به جرایم تروریستی ایران و راهکارهای پیشگیرانه از آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی صلاحیت قضایی دیوان بین المللی کیفری وحقوقی در رسیدگی به جرایم تروریستی ایران و راهکارهای پیشگیرانه از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی صلاحیت قضایی دیوان بین المللی کیفری وحقوقی در رسیدگی به جرایم تروریستی ایران و راهکارهای پیشگیرانه از آن :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۸

امروزه تروریسم بزرگترین خطر برای صلح و امنیت ملی و بین المللی شمرده می شود. پژوهش حاضر با هدف «بررسی رسیدگی به جرایم تروریستی در دیوان کیفری و حقوق ایران و راهکارهای پیشگیرانه از آن» می پردازد. و در این پژوهش از روش تحلیلی- توصیفی است. روش گردآوری اطلاعات در پژوهش حاضر اسنادی و کتابخانه ای می باشد. نتایج یافته های تحقیق نشان داد که از طرفی دیگر بی توجهی یا کم توجهی به این پدیده مجرمانه در حقوق داخلی کشورها دانست چرا که به ندرت می توان در قوانین داخلی کشورها این جرم را به صورت یک عنوان مستقل جزایی یافت. نظام موضوعه کیفری ایران راجع به تروریسم فاقد جرم انگاری مستقل است و نظام قانون گذاری ضد تروریسم علی رغم اینکه جامعه ایرانی به خصوص بعد از انقلاب اسلامی قربانی اقدامات تروریستی بوده است جایگاهی در نظام موضوعه کیفری ایران ندارد و تنها تلاشی که در سال های اخیر توسط حقوقدانان صورت گرفته است تنظیم اتیحه ضد تروریسم بوده است که این لایحه نیز در مجلس به فراموشی سپرده شده است. امروزه به مجازات رساندن تروریست ها از برنامه های مهم همه گشورها خصوصا کش.رهای قربانی تروریسم است. طبق اساسنامه دادگاه گیفری بین المللی، صلاحیت رسیدگی به این جرم خارج از حیطه وظایف این دادگاه است و این صلاحیت طبق کنوانسیون های مرتبط با تروریسم بر عهده دولت ها نهاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.