بررسی عملکرد شناساگر تازگی در بسته بندی هوشمند فیله قزل آلای رنگین کمان (Oncorhynchus mykiss) طی مدت نگهداری در یخچال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عملکرد شناساگر تازگی در بسته بندی هوشمند فیله قزل آلای رنگین کمان (Oncorhynchus mykiss) طی مدت نگهداری در یخچال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عملکرد شناساگر تازگی در بسته بندی هوشمند فیله قزل آلای رنگین کمان (Oncorhynchus mykiss) طی مدت نگهداری در یخچال   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد شناساگر تازگی در بسته بندی هوشمند فیله قزل آلای رنگین کمان (Oncorhynchus mykiss) طی مدت نگهداری در یخچال ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عملکرد شناساگر تازگی در بسته بندی هوشمند فیله قزل آلای رنگین کمان (Oncorhynchus mykiss) طی مدت نگهداری در یخچال :

تعداد صفحات : ۱۶

بسته بندی هوشمند مواد غذایی، بسته بندی جدیدی است که در دهه های اخیر در کشور های توسعه یافته مورد استفاده قرار گرفته و  هدف آن سلامت، کیفیت و امنیت محصول می باشد. با توجه به اهمیت محصولات شیلاتی در سبد غذایی خانوار و فسادپذیری سریع این محصولات،  مطالعه بهره گیری از شناساگرهای رنگی در بسته بندی فیله ماهی قزل آلای رنگین کمان طی نگهداری در یخچال انجام گردید . در این پژوهش تیمار ها شامل بسته بندی معمولی با شناساگر فنل قرمز و بسته بندی معمولی با شناساگر برموکرزول سبز بوده که در ماتریکس فیلم پلی اتیلن سبک ساخته شده و در کیسه های از جنس پلی اتیلن سبک که در کشور تولید شده است، استفاده گردید. برای تعیین کیفیت، از آزمونهای میکروبی(شمارش کلی باکتری ها، سرماگرا) و شیمیایی(pH, TVN, TBRSA) در زمان تغییر رنگ معرف ها و همچنین در روزهای صفر، ۵، ۱۰، ۱۵و ۲۰ نگه داری در دمای یخچال C(2±۴) استفاده گردید. بر اساس نتایج حاصل از تغییر رنگ معرف ها و ارتباط آن با آزمون های شیمیایی و میکروبی که توسط نرم افزار آماری SPSS 18 انجام شده است، مدت ماندگاری فیله قزل آلای رنگین کمان برای دو تیمار بسته بندی معمولی با شناساگر فنل قرمز و بسته بندی معمولی با شناساگر برموکرزول سبز در دمای یخچال ۱۳ تا ۱۴ روز تعیین شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.