اثر مخارج سلامت بخش عمومی و خصوصی بر وضعیت سلامت افراد در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر مخارج سلامت بخش عمومی و خصوصی بر وضعیت سلامت افراد در ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر مخارج سلامت بخش عمومی و خصوصی بر وضعیت سلامت افراد در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر مخارج سلامت بخش عمومی و خصوصی بر وضعیت سلامت افراد در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر مخارج سلامت بخش عمومی و خصوصی بر وضعیت سلامت افراد در ایران :

تعداد صفحات : ۱۷

مقدمه: مخارج سلامت در کشورهای در حال توسعه جهان در حد پایینی بوده است. آمارهای جهانی نشان می دهد که کشورهای پردرآمد مبالغ بیشتری را صرف مخارج سلامت می کنند و از شاخص های سلامت بهتری برخوردارند. هدف این پژوهش، تعیین اثر مخارج سلامت بر وضعیت سلامت افراد در ایران و هم چنین بررسی اثر ناشی از منابع بخش خصوصی و عمومی است.

مواد و روش ها: در این پژوهش از داده های سری زمانی استفاده شده است و دوره زمانی ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۱ کشور ایران را شامل می شود. از شاخص امید به زندگی در بدو تولد، نرخ مرگ و میر کودکان و نرخ مرگ و میر به عنوان شاخص های وضعیت سلامت استفاده شده است.

یافته های پژوهش: نتایج پژوهش نشان می دهد که کل مخارج سلامت بر امید به زندگی در بدو تولد و نرخ خام مرگ و میر اثر مثبت و بر نرخ مرگ و میر کودکان اثر منفی می گذارد. مخارج سلامت بخش خصوصی و بخش عمومی با برخی از شاخص های سلامت رابطه معناداری دارند، اما مخارج سلامت بخش عمومی نسبتا اثر بیشتری داشته است.

بحث و نتیجه گیری: یافته های پژوهش نشان می دهد که مخارج سلامت هم چنان یک جزء حیاتی در بهبود وضعیت سلامت در ایران است. افزایش مخارج سلامت یک گام مهم در دستیابی به اهداف توسعه این هزاره است. علاوه بر این ضرورت دارد که سیاست گذاران مشارکت اثربخشی را بین بخش عمومی و خصوصی در تخصیص مخارج سلامت ایجاد کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.