رابطه شیوه های حل مسئله، تنظیم شناختی هیجانی و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه شیوه های حل مسئله، تنظیم شناختی هیجانی و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه شیوه های حل مسئله، تنظیم شناختی هیجانی و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه شیوه های حل مسئله، تنظیم شناختی هیجانی و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه شیوه های حل مسئله، تنظیم شناختی هیجانی و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۴۵

هدف از تحقیق حاضر، رابطه شیوه های حل مسئله، تنظیم شناختی هیجانی و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز بود. جامعه آماری این تحقیق، همه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر رامهرمز در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ و مشتمل بر ۹۷۰ نفر بودند و نمونه آماری تحقیق، با توجه به حجم جامعه آن و استفاده از جدول مورگان، ۲۷۵ نفر از جامعه ذکر شده بودند که با روش نمونه گیری خوش های تک مرحله ای انتخاب شدند. روش این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود و ابزار مورد استفاده جهت گردآوری اطلاعات عبارتند بودند از: پرسشنامه هایسبک های هویتی برزونسکی ( ISI-6G سخت کوشی، اعتیاد به اینترنت یانگ ( IAT ) و پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور. داده های حاصل با روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه، تجزیه و تحلیل شدند. طبق نتایج حاصل از رگرسیون چندگانه به روش ورود، ضریب همبستگی چندگانه برای ترکیب متغیرهای اعتیاد به اینترنت، سخت کوشی و مولفه های سبک های هویتی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر ۳۶۳ / ۰ = MR و ضریب تعیین برابر ۱۳۲ / ۰ = RS و در سطح ۰۰۰ / ۰ = P معنی دار و بنابراین فرضیه ها تایید شدند. با توجه به ضریب تعیین به دست آمده، حدود ۲ / ۱۳ درصد واریانس متغیر عملکرد تحصیلی توسط متغیرهای اعتیاد به اینترنت و مولفه های سبک های هویتی تبیین شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.