افزایش ریشه زایی قلمه های گل کاغذی (Bougainvillea brasiliensi ʻRaspberry Iceʼ) با استفاده از هورمون ایندول بوتیریک اسید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش ریشه زایی قلمه های گل کاغذی (Bougainvillea brasiliensi ʻRaspberry Iceʼ) با استفاده از هورمون ایندول بوتیریک اسید دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش ریشه زایی قلمه های گل کاغذی (Bougainvillea brasiliensi ʻRaspberry Iceʼ) با استفاده از هورمون ایندول بوتیریک اسید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش ریشه زایی قلمه های گل کاغذی (Bougainvillea brasiliensi ʻRaspberry Iceʼ) با استفاده از هورمون ایندول بوتیریک اسید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش ریشه زایی قلمه های گل کاغذی (Bougainvillea brasiliensi ʻRaspberry Iceʼ) با استفاده از هورمون ایندول بوتیریک اسید :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۸

گل کاغذی یک درختچه بالارونده گرمسیری است. رقم Bougainvillea brasiliensis Raspberry Ice علاوه بر براکته های رنگی دارای برگهای ابلق زعفرانی و سبز بوده که در زیبایی منظر و فضای سبز اهمیت زیادی دارد. با این حال، این گونه های گیاهی به سختی ریشه دار میشوند. استفاده از محرک رشد و هورمونهای ریشه زایی میتواند به عنوان راهکاری برای غلبه بر این چالش باشد. لذا؛ این مطالعه با هدف بررسی تاثیر غلظتهای مختلف ایندولبوتیریکاسید ۰)، ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ میلی گرم بر لیتر) بر دو نوع قلمه خشبی و نیمه خشبی در جهت افزایش ریشه زایی گل کاغذی رقم Raspberry Ice به صورت فاکتوریل در قالب کاملا تصادفی با سه تکرار انجام شد. نتایج حاصل از آزمایش نشان داد استفاده از IBA درصد ریشه زایی را افزایش داد. بیشترین درصد ریشه زایی مربوط به تیمار ۱۰۰۰ میلی گرم بر لیتر ایندول بوتیریک اسید در قلمه های خشبی ۸۶/۹۵ درصد و کمترین میزان درصد ریشه زایی مربوط به تیمار ۴۰۰۰ میلی گرم بر لیتر ایندولبوتیریکاسید در قلمه های نیمه خشبی ۶۶/۷ درصد در مقایسه با تیمار شاهد بود. همچنین استفاده از هورمون سبب افزایش وزن خشک ریشه و تعداد ریشه در غلظت ۲۰۰۰ میلی گرم بر لیتر ایندول بوتیریک اسید در قلمه های خشبی شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.