کاربرد نقاط مرجع استرتژیک ترکیبی «شاغلان و مشاغل»در تبیین استراتژیهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد کاهش تعارض کارکنان: یک مطالعه موردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد نقاط مرجع استرتژیک ترکیبی «شاغلان و مشاغل»در تبیین استراتژیهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد کاهش تعارض کارکنان: یک مطالعه موردی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد نقاط مرجع استرتژیک ترکیبی «شاغلان و مشاغل»در تبیین استراتژیهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد کاهش تعارض کارکنان: یک مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد نقاط مرجع استرتژیک ترکیبی «شاغلان و مشاغل»در تبیین استراتژیهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد کاهش تعارض کارکنان: یک مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد نقاط مرجع استرتژیک ترکیبی «شاغلان و مشاغل»در تبیین استراتژیهای مدیریت منابع انسانی با رویکرد کاهش تعارض کارکنان: یک مطالعه موردی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۳

یکی از تعارضات دایمی سازمانها، تعارض میان کارکنان و مشاغل صف و ستاد، حتی صف با صف و ستاد با ستاد است. در سازمان هایی که تخصص گرایی و رفتارهای تکنوکراتیک مبنای تصمیم گیری در تعیین استراتژیهای منابع انسانی است، به نظر این موضوع کمتر مورد نقد و تعارض است. اما در اکثر سازمانها و شرکت ها، تعارض جدی کارکنان به دالیل مختلف اعم از صنف گرایی، مقررات ناکارآمد، عدم تناسب ساختار سازمانی، عمومی سازی مقررات بعضی مشاغل خاص و حیاتی به سایر مشاغل و بهره مندی عمومی از مقررات جبران خدمت با مساوات گرایی در همه مشاغل و عدم انفکاک و تمایز مشاغل و سایر مسایلی از این قبیل، متولیان مدیریت منابع انسانی را ملزم به اقدام در رفع تعارض، در قالب چهارچوبهای علمی و آموزشی میکند. تحقیق حاضر از نوع مطالعه موردی در یک شرکت دولتی۱ است که در آن از طریق ابزار آموزش و ترویج و مدیریت عملکرد تغییر قابل توجهی در رویکرد پر از تعارض جامعه هدف مشاهده شد. در نتیجه این مداخله جنبه های تعارض از بین گروه های شغلی به جنبه های رقابت در میان هرگروه و برای دستیابی به سطح بالا تر عملکردی تغییر پیدا کرد. بنابراین، کاهش تعارض بین مشاغل و سطوح مختلف، تبدیل به افزایش تمرکز در رقابت بین و درون یک سطح و یک شغل شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.