ارزیابی تاثیر آهنگ رهایش گرما بر تخمین سرعت بحرانی در حریق تونلهای منحنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر آهنگ رهایش گرما بر تخمین سرعت بحرانی در حریق تونلهای منحنی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر آهنگ رهایش گرما بر تخمین سرعت بحرانی در حریق تونلهای منحنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر آهنگ رهایش گرما بر تخمین سرعت بحرانی در حریق تونلهای منحنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر آهنگ رهایش گرما بر تخمین سرعت بحرانی در حریق تونلهای منحنی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۰

مساله سرعت بحرانی و تخمین صحیح آن از مسایل پیچیده در طراحی ایمنی تونل ها در شرایط اضطراری است. سرعت بحرانی باید به طور دقیق تعیین شود تا بر اساس سناریوی به وقوع پیوسته بتوان شرایط ایمن را در محیط بسته ای همچون تونل ها ایجاد کرد. کم یا زیاد بودن سرعت بحرانی سبب بروز مشکلاتی در رابطه با افراد حاضر در تونل خواهد شد. شبیه سازی کامپیوتری در تمامی مطالعات و آزمایش های مرتبط با حریق اهمیت ویژه ای دارد. از آنجا که مقدار HRR (آهنگ رهایش گرما) در تخمین سرعت بحرانی بسیار مهم است، هدف این مقاله ارزیابی میزان تاثیر آهنگ رهایش گرما بر مقدار سرعت بحرانی در تونل های منحنی است. به این منظور ابتدا یک تونل منحنی برای اعتبارسنجی نتایج عددی حاصل از نرم افزار FDS در محیط آزمایشگاهی ساخته شد و سرعت بحرانی به دست آمده برای مدل فیزیکی ۹۰/۰ متر بر ثانیه و برای مدل عددی ۹۲/۰ متر بر ثانیه بود. پس از اعتبارسنجی داده ها، نتیجه گیری شد که افزایش HRR سبب افزایش سرعت بحرانی می شود، بنابراین بر اساس میزان تغییرات حاصل می توان دریافت که این پارامتر در تخمین سرعت بحرانی بسیار حایز اهمیت است، اما این روند تنها بر محدوده مشخصی حاکم است به طوری که تا رسیدن به حریق ۱۵ کیلوواتی سبب افزایش ۵۰ درصدی سرعت بحرانی خواهد شد و چنانکه از ارزیابی نتایج برمی آید، در خارج از این محدوده سرعت بحرانی مستقل از مقدار HRR است و افزایش آن تاثیر بالقوه ای در رشد یا کاهش سرعت بحرانی ندارد. از سوی دیگر روند افزایش سرعت بحرانی نسبت به آهنگ رهایش گرما در تونل منحنی نسبت به تونل مستقیم، با اختلاف حدودا ۱۰ درصدی، در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.