مدل یابی تحول مثبت نوجوانی بر اساس خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند ولدینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل یابی تحول مثبت نوجوانی بر اساس خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند ولدینی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل یابی تحول مثبت نوجوانی بر اساس خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند ولدینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل یابی تحول مثبت نوجوانی بر اساس خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند ولدینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل یابی تحول مثبت نوجوانی بر اساس خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند ولدینی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۸

هدف پژوهش، مدل یابی تحول مثبت نوجوانی بر اساس خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند والدینی بود. روش پژوهش همبستگی با تکیه بر معادلات ساختاری می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه مدارس دولتی شهر تهران بود، که در سال ۹۸-۹۹ مشغول به تحصیل می باشند. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای تعداد ۴۰۰ نفر دانش-آموز انتخاب شدند. ابزار ها شامل: پرسش نامه تحول مثبت نوجوانی گلدوف (۲۰۱۴)، پرسش نامه خودتنظیمی (۲۰۰۷)، پرسش نامه شایستگی اجتماعی فلنر (۱۹۹۰)، پرسش نامه پیوند والدینی پارکر (۱۹۷۹) بود. داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. ادراک شایستگی اجتماعی، می تواند انگیزه دانش آموزان را برای درگیر شدن در تکالیف تحولی و چالش های زندگی و شرایط مطلوب ترغیب کند و نوجوانان با ادراک شایستگی بالا کارکردهای سازگارانه مناسبی دارند. بنابراین می توان عوامل انگیزشی مانند اعتماد و اطمینان دانش آموزان به توانمندی های خویش را از عوامل پیش بینی کننده تحول مثبت نوجوانی در نظر گرفت. یکی از مولفه های بعد بیرونی و مهم در روند تحول مثبت نوجوانی که مبتنی بر نتایج پژوهش می باشد، پیوند والدینی است، خانواده اولین بافت و زمینه ای است که دانش آموز آن را تجربه می کند. در مجموع نتایج این پژوهش نشان می دهد که برای مدل یابی تحول مثبت نوجوانی می توان بر خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند والدینی تاکید کرد و مدل بدست آمده را در آموزش تحول مثبت نوجوانی به کار بست. همچنین نتایج حاصل از پژوهش، نشان داد که پژوهش از برازش مطلوبی برخوردار است و تحول مثبت نوجوانی را می شود بر اساس متغیرهای خودتنظیمی، شایستگی اجتماعی و پیوند والدینی پیش بینی کرد و فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.