تحلیل و ارزیابی میزان اثرگذاری علایم هشداردهنده بررفتار رانندگان و ارتقاء ایمنی تردد در تقاطع های هم سطح با راه آهن (مطالعه موردی – فاز ۴ مهرشهر کرج )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و ارزیابی میزان اثرگذاری علایم هشداردهنده بررفتار رانندگان و ارتقاء ایمنی تردد در تقاطع های هم سطح با راه آهن (مطالعه موردی – فاز ۴ مهرشهر کرج ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و ارزیابی میزان اثرگذاری علایم هشداردهنده بررفتار رانندگان و ارتقاء ایمنی تردد در تقاطع های هم سطح با راه آهن (مطالعه موردی – فاز ۴ مهرشهر کرج )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و ارزیابی میزان اثرگذاری علایم هشداردهنده بررفتار رانندگان و ارتقاء ایمنی تردد در تقاطع های هم سطح با راه آهن (مطالعه موردی – فاز ۴ مهرشهر کرج )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و ارزیابی میزان اثرگذاری علایم هشداردهنده بررفتار رانندگان و ارتقاء ایمنی تردد در تقاطع های هم سطح با راه آهن (مطالعه موردی – فاز ۴ مهرشهر کرج ) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۴

یکی از پرخطرترین نقاط هرمسیر سواره رو، تقاطع های هم سطح آن است که در این میان تقاطع با راه آهن از اهمیت بیشتری برخوردار است. به منظور به حداقل رساندن احتمال تصادف باید از علائم هشدار دهنده ی پیش آگاهی درکنار سواره رو استفاده نمود.بسته به اینکه سواره رو درمحل تقاطع باریل مجهز به راهبند باشد یا نباشد، شکل نماد تابلوی پیش آگاهی و پیغام آن متفاوت است. مکان یابی ،طراحی و نصب مجموعه تابلوهای ترافیکی در هر شرایطی تاثیر بسزایی برایمنی و کارایی جریان ترافیک می گذاردکه لازمه ی این امر اشراف کامل مسئولین به استانداردها وآئین نامه های مهندسی ترافیک می باشد. در این تحقیق میزان توجه رانندگان به تابلوهای پیش آگاهی بررسی گردیده که حداکثر حدود ده درصد تاثیر در رفتار آنها دیده می شود. در ضمن درصد رانندگان کاملا متوجه و کاملا قانونمند فقط حدود چهار درصد می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.