بازآفرینی پایدار با تاکید برگردشگری بومی ساحلی در بافت های شهری روستا بنیان ساحلی ( نمونه موردی:محله سورو بندرعباس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازآفرینی پایدار با تاکید برگردشگری بومی ساحلی در بافت های شهری روستا بنیان ساحلی ( نمونه موردی:محله سورو بندرعباس) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازآفرینی پایدار با تاکید برگردشگری بومی ساحلی در بافت های شهری روستا بنیان ساحلی ( نمونه موردی:محله سورو بندرعباس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازآفرینی پایدار با تاکید برگردشگری بومی ساحلی در بافت های شهری روستا بنیان ساحلی ( نمونه موردی:محله سورو بندرعباس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازآفرینی پایدار با تاکید برگردشگری بومی ساحلی در بافت های شهری روستا بنیان ساحلی ( نمونه موردی:محله سورو بندرعباس) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۶

بازآفرینی پایدار در بافت های شهری روستا بنیان از راه های برون رفت این بافت ها از مشکلات و مسائل اجتماعی – اقتصادی ساکنین می باشد . این مقاله می کوشد با سیاست های بازآفرینی پایدار شهری، گردشگری بومی محله سورو بندرعباس را ارتقا بخشد . روش مقاله توصیفی – تحلیلی است . یافته ها نشان می دهد گردشگری بومی در بافت های شهری روستا بنیان با مشارکت بالای ساکنین رو به رو است و می تواند باعث بهبود این مناطق در زمینه های اجتماعی،اقتصادی و زیست محیطی گردد. آنچه در این مقاله مورد پژوهش قرار گرفته است، وضعیت نابسامان بافت های شهری روستا بنیانی است که در جوار ساحل قرار گرفته و با داشتن پتانسیل های توسعه گردشگری بومی، در فقر و متروکه باقی مانده اند . محله سورو بندرعباس پتانسیل های بسیار متنوع و جاذبی داراست. یافته های پژوهش حاکی از آن است که توسعه گردشگری بومی، راهبرد مطلوب و ممکن برای پایداری نظام سکونت گاهی در بافت های روستانشین ساحلی است. با اجرای سیاست های برنامه های بازآفرینی شهری ضمن افزایش انگیزه برای حضور و مشارکت شهروندان و ساکنین، میزان جذب سرمایه گذاران و گردشگران مناطق ساحلی توسعه نیافته نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.