مقاله پژوهشی: تاثیر عملیات روانی رسانه های غربی بر امنیت سیاسی- اجتماعی (مطالعه موردی: نظامیان مستقر در غرب کشور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پژوهشی: تاثیر عملیات روانی رسانه های غربی بر امنیت سیاسی- اجتماعی (مطالعه موردی: نظامیان مستقر در غرب کشور) دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پژوهشی: تاثیر عملیات روانی رسانه های غربی بر امنیت سیاسی- اجتماعی (مطالعه موردی: نظامیان مستقر در غرب کشور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پژوهشی: تاثیر عملیات روانی رسانه های غربی بر امنیت سیاسی- اجتماعی (مطالعه موردی: نظامیان مستقر در غرب کشور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پژوهشی: تاثیر عملیات روانی رسانه های غربی بر امنیت سیاسی- اجتماعی (مطالعه موردی: نظامیان مستقر در غرب کشور) :

تعداد صفحات : ۴۰

عملیات روانی، علم نبرد و نزاع برای تاثیرگذاری بر نگرش و افکار مردم و واپایش رفتار و اراده آن هاست. پژوهش حاضر درصدد بررسی میزان تاثیرگذاری عملیات روانی رسانه های غربی بر ابعاد سیاسی و اجتماعی امنیت ملی ج.ا.ایران است. روش تحقیق، از نوع تحلیلی- توصیفی است و داده ها به روش میدانی و با استفاده از پرسشنامه ای که بین جامعه نمونه به حجم ۱۳۷ نفر توزیع و گردآوری شده و با استفاده از نرم افزار SPSS  مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. یافته ها گویای این مهم است که مذهب یکی از موثرترین عوامل بازدارنده در برابر عملیات روانی رسانه های غربی است. همچنین تاثیرپذیری از رسانه های غربی در میان پاسخگویان با تحصیلات بالاتر، کمتر از پاسخگویان با تحصیلات پایین تر است. با تکیه بر یافته ها، مهم ­ترین تاثیرهای عملیات روانی رسانه های غربی بر ابعاد سیاسی و اجتماعی امنیت ملی کشور شامل ایجاد حس بدبینی در آحاد جامعه نسبت به حاکمیت، بالابردن سطح توقع های عمومی جامعه، ایجاد بحران های ساختگی در سطوح داخلی و منطقه ای، ترویج فرهنگ غربی در برابر فرهنگ مطلوب حاکمیت و معرفی غرب به عنوان یگانه منجی جهانی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.