تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۶

هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر برندسازی (مورد مطالعه: دهلدینگ امید دارو سلامت) می باشد. روش انجام پژوهش بر مبنای هدف از نوع کاربردی، و به لحاظ ماهیت جزو تحقیقات توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری در تحقیق پیش رو مدیران و کارکنان هلدینگ امید دارو و سلامت می باشد که این پرسنل ۱۵۰ نفر می باشند. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۱۰۸ نفر تعیین شده است در این پژوهش از روش تصادفی ساده استفاده شده است. ابزار جمع اوری داده پرسشنامه استاندارد شامل ۵۱ سوال شود. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. روایی توسط استاد راهنما و چند نفر از خبرگان مورد تایید قرار گرفته شده است و پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ برای تمامی متغیرهای بیشتر از ۰/۷ بدست آمده است. در این پژوهش ۶ فرضیه براساس یک مدل مفهومی مورد مطالعه قرار گرفت. از روش های آمار توصیفی (با استفاده از نرم افزار spss) و آمار استنباطی (با استفاده از نرم افزار SPSS) برای تحلیل داده ها استفاده شد. یافته ها حاکی از تایید همه فرضیه ها بوده و نتایج نشان داد که ارتباط با مشتری از ابعاد قابلیت بازاریابی با برندسازی رابطه معناداری دارد. محصول متمایز از ابعاد قابلیت بازاریابی با برندسازی رابطه معناداری دارد. اثربخشی فعالیت های پیشبرد از ابعاد قابلیت بازاریابی با برندسازی رابطه معناداری دارد. تحقیقات بازاریابی از ابعاد قابلیت بازاریابی با برندسازی رابطه معناداری دارد. شبکه توزیع از ابعاد قابلیت بازاریابی با برندسازی رابطه معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.