پیش بینی مولفه های غیر نرمال شخصیت بر اساس نظام های عصبی عملکردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی مولفه های غیر نرمال شخصیت بر اساس نظام های عصبی عملکردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی مولفه های غیر نرمال شخصیت بر اساس نظام های عصبی عملکردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی مولفه های غیر نرمال شخصیت بر اساس نظام های عصبی عملکردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی مولفه های غیر نرمال شخصیت بر اساس نظام های عصبی عملکردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۲

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف پیش­بینی مولفه­های شخصیتی بر اساس نظام­های عصبی عملکردی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد.
روش : جامعه این پژوهش را همه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل می دادند. اعضای نمونه ۳۵۰ نفر (۲۰۰ زن و ۱۵۰ مرد) از دانشجویان پرستاری بودند که با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند (حجم نمونه با توجه به جدول مورگان برآورد شد). برای گردآوری داده‎ها، از پرسشنامه های سیاهه شخصیت فرم بزرگسالان و پرسشنامه شخصیتی ویلسون استفاده شد. پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی بود و داده‎ها با استفاده از ضریب همبستگی ساده و رگرسیون چند گانه همزمان تجزیه و تحلیل شد.
نتایج : یافته­ های آماری نشان داد که مقدار ضریب R2 برابر با ۵۰۴/۰ است به این معنا که، نظام های عصبی عملکردی (بازداری، فعال­سازی – پاداش، فعال­سازی – سائق و نوجویی)۴/۵۰ درصد از واریانس غیرعادی بودن شخصیت را تبیین می کنند. همچنین یافته­ها نشان داد که هر چهار متغیر پیش بین سهم معناداری در پیش بینی غیرعادی بودن شخصیت دارند، به گونه ای که متغیر فعال­سازی – پاداش (۰۰۱/0p=، ۵۲۸/۰-=)، فعال­سازی – سائق (۰۰۱/0p=، ۶۱۸/۰-=) و نوجویی (۰۰۱/0p=، ۴۱۷/۰-=) به صورت مثبت، و بازداری (۰۰۱/0p=، ۵۴۱/۰=) به صورت منفی، غیرعادی بودن شخصیت را پیش بینی کرده اند.
 نتیجه گیری: طبق یافته های پژوهش حاضر مولفه ها غیر عادی شخصیت ریشه در ساختارهای سرشتی و زیستی شخصیت دارند. بر همین اساس، برای بررسی بهتر آن­ها باید به نظام­های عصبی عملکردی توجه ویژه­ای شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.