بررسی تاثیرتدریس زیبایی شناسانه بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرتدریس زیبایی شناسانه بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرتدریس زیبایی شناسانه بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرتدریس زیبایی شناسانه بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرتدریس زیبایی شناسانه بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۴۴

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر تدریس مبتنی بر زیبایی شناسی بر نگرش نسبت به مدرسه دانش آموزان انجام گرفت. این پژوهش از نظر راهبرد اصلی؛ کمی و از نظر تکنیک تحلیلی؛ تمام آزمایشی از نوع طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان پایه پنجم مدارس شهرستان ساوجبلاغ در سال تحصیلی ۰۰۴۱ بودند. روش نمونهگیری از نوع هدفمند بود و دانش آموزان انتخاب شده به دوگروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند. حجم نمونه با استفاده از جدول کوهن (۱۹۸۶) با در نظر گرفتن ۰۵/۰ = a، تعیین گردید و تعداد افراد نمونه در هر گروه برابر با ۱۴ نفر و در مجموع ۸۲ نفر انتخاب شد. درس مطالعاتاجتماعی در گروه آزمایش با روش تدریس زیبایی شناسانه و در گروه کنترل با روش تدریس سنتی در مدارس،مورد آموزش قرار گرفت. جهت سنجش نگرش نسبت به مدرسه، از پرسشنامه نگرش نسبت به مدرسه (SAAS-R) مک کوچ (۲۰۰۳) با پایایی ۹۷/۰ = a استفاده گردید. نتیجه تحلیل نشان داد پس از تعدیل نمرات پیش آزمون،اثر عامل بین آزمودنی ها بر متغیر وابسته نگرش کلی نسبت به مدرسه (۴۱۳/۰= ۲=<0/01 Partial 2 , 24/19= (1,41F()، نگرش به معلم و کلاس (113/0= F(41,1) =21/98 , p=<0/01 Partial 2)، انگیزش / خودنظم دهی (241/0= 2F(41,1) =5/08 , =<0/01 Partial 2)، نگرش به مدرسه ( , =<0/01 Partial 2 ) ادراک خود تحصیلی ،(F(41,1) =6/28 , p=<0/01 Partial 2 =0/160 391/0= 67/8= (1,41F() و ارزشگذاری هدفها ( 712/0= 2F(41,1) =10/47 , p=<0/01 Partial 2) معنیدار است و باعث تفاوت بین نگرش به مدرسه و مولفه های پنجگانه آن در دو گروه کنترل و آزمایش میشود.یافته تحقیق حاضر ضرورت توجه به تدریس زیبایی شناسانه و اثرات مثبت آن در مدارس را آشکار نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.