راهکارها و چالشهای برگزاری کلاس درس فعال آزمایشگاه زیست شناسی، با نگاهی به آینده بر اساس تجربه دوران پاندمی کرونا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهکارها و چالشهای برگزاری کلاس درس فعال آزمایشگاه زیست شناسی، با نگاهی به آینده بر اساس تجربه دوران پاندمی کرونا دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهکارها و چالشهای برگزاری کلاس درس فعال آزمایشگاه زیست شناسی، با نگاهی به آینده بر اساس تجربه دوران پاندمی کرونا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهکارها و چالشهای برگزاری کلاس درس فعال آزمایشگاه زیست شناسی، با نگاهی به آینده بر اساس تجربه دوران پاندمی کرونا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهکارها و چالشهای برگزاری کلاس درس فعال آزمایشگاه زیست شناسی، با نگاهی به آینده بر اساس تجربه دوران پاندمی کرونا :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۸

روش آموزش بخش آزمایشگاهی یا عملی زیست شناسی در سطوح دانش آموزی و دانشجویی، تاثیر شگرفی بر یادگیری بخش نظری این علم و برهمکنش عملکردی فراگیران دارد. با فراگیری ویروس کرونا و تحول در روشهای آموزش و یادگیری، فعالیتهای آزمایشگاهی، به دلیل فقدان تجربه کافی در حوزه تدریس مجازی و همچنین جنبه عملی آن، بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است. متاسفانه بررسی، انتقال تجربیات و دریافت بازخورد از فراگیران در بخش آزمایشگاهی کلاسهای برخط زیستشناسی به اندازه کافی انجام نشده است. بنابراین در این پژوهش تلاش شده است تا با مطالعه پژوهشهای علمی (از گذشته تا به امروز)، چالشها و راهکارهای برگزاری آزمایشگاه آنلاین مبتنی بر یادگیری فعال بررسی و ارائه شود. در مجموع، شناسایی و استفاده از ابزارهای تعاملی، وب سایتهای در دسترس، آزمایشگاه های مجازی، روشهای مسئله محور و کلاس معکوس و نیز همراهی یک دستیار مربی میتواند موجب افزایش انگیزه و بالابردن سطح یادگیری فعال در فراگیر گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.