اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک کارتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک کارتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک کارتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک کارتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک کارتی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۸

هدف: هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک کارتی است.روشها این تحقیق از لحاظ روش، با توجه به ماهیت موضوع نیمه آزمایشی (پیش آزمون پس آزمون چند گروهی) بود، جامعه آماری تحقیق شامل همه دانش آموزان پایه ششم مبتلا به اختلال یادگیری (ریاضی و نوشتن) و غیر مبتلا به اختلال یادگیری شهر اردبیل در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ بودند. نمونه گیری به صورت تصادفی ساده از بین دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص ریاضی و نوشتن (بیست نفر از هر گروه) مراجعه کننده به مراکز اختلالات یادگیری شهر اردبیل و تصادفی خوشه ای از دانش آموزان بهنجار شهر اردبیل (چهل نفر) انتخاب شدند. یافتهها: داده ها با استفاده از مقیاس عزت نفس روزنبرگ و مقیاس خودکارآمدی عمومی شرر در مرحله پیش آزمون پس آزمون در هر چهار گروه جمع آوری شد. داده های به دست آمده با نرم افزار SPSS نسخه ۲۴ و به روش آماری کوواریانس تحلیل شدند. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که بین عزت نفس و خودکارآمدی، گروه های آزمایش و کنترل تفاوت معناداری وجود دارد (۰/۰۵>P). به عبارتی، نتایج حاکی از آن است که میانگین نمره های عزت نفس و خودکارآمدی گروه آزمایشی به طور معنادار بیشتر از گروه کنترل بود.نتیجهگیری: نتایج این تحقیق می تواند در محیط های آموزشی جهت بهبود وضعیت مولفه های خود (عزت نفس و خودکارآمدی) دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و بهنجار استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.