توسعه مجدد اراضی متروکه صنعتی در راستای ایجاد فضای شهری مناسب برای گردشگری (نمونه موردی: کارخانه قند آبکوه مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مجدد اراضی متروکه صنعتی در راستای ایجاد فضای شهری مناسب برای گردشگری (نمونه موردی: کارخانه قند آبکوه مشهد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مجدد اراضی متروکه صنعتی در راستای ایجاد فضای شهری مناسب برای گردشگری (نمونه موردی: کارخانه قند آبکوه مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مجدد اراضی متروکه صنعتی در راستای ایجاد فضای شهری مناسب برای گردشگری (نمونه موردی: کارخانه قند آبکوه مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مجدد اراضی متروکه صنعتی در راستای ایجاد فضای شهری مناسب برای گردشگری (نمونه موردی: کارخانه قند آبکوه مشهد) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۷

طراحی فضای شهری علم و هنری است چند وجهی که تمامی وجوه آن با مشارکت مردم شکل می گیرد. این مردم هستند که فضایی را نیازمند طراحی کرده و به آن معنا می بخشند. حال همین مردم جذب فضایی می شوند که به آن تعلق دارند و برایشان خاطره گذشته را تداعی می کند. زمانی که این همانی بوجود آید؛ فضای شهری ای شکل می گیرد که تک تک افراد با آن، تفکری از گذشته خود را تسکین می بخشند. فضای بوجود آمده زمانی می تواند معنای جمعی یابد که فرهنگ های مختلف جامعه را در برگیرد و پاسخگوی نیاز تمام جامعه باشد. بنابراین سنگ بنای ساخت فضای شهری، توجه ویژه به فرهنگ آن مرز و بوم است. اراضی قهوه ای که از عصر صنعتی شدن در کلان شهرهای ما وجود دارند؛ بهترین مکان برای تداعی گذشته از دریچه آینده است و این امنیت است که شکل گیری و ثبات هر مکانی را تضمین می نماید. از این رو در این پژوهش با مرور توصیفی-تحلیلی ادبیات موضوع، اصول حاکم بر توسعه مجدد اراضی قهوه ای با تاکید بر ایجاد فضای شهری مناسب برای گردشگری به روش های پیمایشی و میدانی شناسایی شده است و بر این اساس، پی به این مهم برده که اراضی قهوه ای هر منطقه، مکان یادمانی ذهن شهروند بوده که با تزریق فرهنگ و بالا بردن امنیت محیطی می توان قلب مرده شهرها را به زندگی طراحی شده مردم بازگرداند. کارخانه قند آبکوه با داشتن وسعت قابل توجه، دسترسی به شریان های اصلی، فرصت مناسبی را برای بهره گیری مطلوب و خلق فضاهای شهری سرزنده به وجود می آورد. این موضوع برای شهر مشهد امری مهم و حیاتی به نظر می رسد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.