مدل دلتا، رهیافتی اثربخش در عرصه رقابت شرکتهای بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل دلتا، رهیافتی اثربخش در عرصه رقابت شرکتهای بیمه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل دلتا، رهیافتی اثربخش در عرصه رقابت شرکتهای بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل دلتا، رهیافتی اثربخش در عرصه رقابت شرکتهای بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل دلتا، رهیافتی اثربخش در عرصه رقابت شرکتهای بیمه :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۲

نگاهی به شاخص ضریب خسارت شرکتهای بیمهای طی سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ نشان میدهد که ضریب خسارت در تمامی سالها بزرگتر از ۸۳ درصد میباشد و ضریب همبستگی بین سهم از بازار و ضریب خسارت شرکتها به تفکیک هر سال ارتباط مستقیمی بین این دو متغیر را نشان میدهد و بر این اساس می توان مشاهده نمود که افزایش سهم از بازار شرکتها، افزایش ضریب خسارت شرکتهای بیمه را به همراه داشته است که این امر نشان دهنده رقابت نامتعارف شرکتهای بیمه در تلاش برای کسب بیشتر سهم از بازار با ارایه نرخ پایین تر از ارزیابی واقعی ریسک بیمه نامه ها میباشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی رقابت در صنعت بیمه کشور به شیوه مطالعات توصیفی بر مبنای داده های ثبتی انجام شد و شاخص تمرکز با استفاده از شاخص هرفیندال برای داده های گردآوری شده از آخرین سالنامه آماری منتشر شده صنعت بیمه برای هر رشته بیمهای مورد محاسبه قرار گرفت و نتایج به دست آمده نشان داد که در تمامی رشته ها، انحصار چندجانبه در صنعت بیمه شکل گرفته است. با توجه به این مهم، شرکتها برای کسب سهم بازار بر استراتژی هزینه پایین روی آورده اند که این امر منجر به شکل گیری رقابت ناسالم و غیرحرفه ای شده است. به منظور رهایی از این وضعیت مدل دلتا و ریکرد پالت استراتژی به عنوان رهیافت اثربخش معرفی شد. با توجه به وجود انحصار چندجانبه، شرکتهای بیمه میبایست رویکرد خود را از استراتژی مبتنی بر محصول (کاهش هزینه) به استراتژی مبتنی بر راهکار جامع مشتریان و خلق ارزش برای مشتریان متمرکز نمایند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.