مطالعه تغییرات، پیش بینی مولفه های واریانس و فراسنجه های ژنتیکی تابع توزیع زنده مانی در میش های نژاد کرمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تغییرات، پیش بینی مولفه های واریانس و فراسنجه های ژنتیکی تابع توزیع زنده مانی در میش های نژاد کرمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تغییرات، پیش بینی مولفه های واریانس و فراسنجه های ژنتیکی تابع توزیع زنده مانی در میش های نژاد کرمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تغییرات، پیش بینی مولفه های واریانس و فراسنجه های ژنتیکی تابع توزیع زنده مانی در میش های نژاد کرمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تغییرات، پیش بینی مولفه های واریانس و فراسنجه های ژنتیکی تابع توزیع زنده مانی در میش های نژاد کرمانی :

تعداد صفحات : ۱۴

در این مطالعه از رکورد­های طول عمر ۷۷۲ راس میش داشتی ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد گوسفند کرمانی واقع در شهرستان شهربابک استان کرمان که طی سال­های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۷ جمع­آوری شده بودند، استفاده شد. توزیع فراوانی علل حذف و تابع توزیع زنده­مانی میش­ها با استفاده از نرم افزار R پیش بینی شد. همچنین، از مدل ویبال و نرم افزار Matvec برای پیش­بینی اجزای واریانس و فراسنجه­های ژنتیکی صفت طول عمر به عنوان بقاء، استفاده شد. متوسط طول عمر تولیدی میش­ها در این مطالعه ۷۲/۴ سال به دست آمد که به­­طور متوسط ۴/۳ بره در طول عمر خود داشته­اند. بیماری بالاترین علت حذف میش­ها (۵۳ درصد) را به خود اختصاص داد. پس از بیماری به ترتیب پیری، مشکلات باروری، تولید پایین شیر، مشکلات پستانی، کشتار آزمایشی، حادثه فیزیکی و در آخر تیپ نامناسب (۵/۰ درصد) بیشترین درصد حذف میش­ها را شامل شدند. با افزایش سن احتمال شرطی تلفات روند افزایشی را نشان داد، ولی برعکس آن میزان زنده­مانی تجمعی روند کاهشی نشان داد. نسبت خطر مرگ تا سن چهار سالگی به طور جزئی، ولی بعد از آن به شدت افزایش نشان داد. وراثت­پذیری­ها در مقیاس لگاریتمی، مقیاس اولیه و وراثت­پذیری موثر نسبت خطر حاصل شده از مدل پدری و دارای تابع ویبال در حد کم به بالا (۰۰۲/۰ تا ۱۴۵/۰) پیش بینی شدند. نتایج حاصله بیانگر آن است که جهت افزایش  طول عمر و زنده مانی میش­ها باید علاوه بر بهبود شرایط محیطی و بهداشتی و تصمیمات مدیریتی و کاربردی به اصلاح ژنتیکی نیز اهتمام ورزید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.