فراواکاوی داده های ریزآرایه به همراه شناسایی فاکتورهای رونویسی موثر در پاسخ به تنش شوری جو از طریق آنالیز پروموتر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فراواکاوی داده های ریزآرایه به همراه شناسایی فاکتورهای رونویسی موثر در پاسخ به تنش شوری جو از طریق آنالیز پروموتر دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فراواکاوی داده های ریزآرایه به همراه شناسایی فاکتورهای رونویسی موثر در پاسخ به تنش شوری جو از طریق آنالیز پروموتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فراواکاوی داده های ریزآرایه به همراه شناسایی فاکتورهای رونویسی موثر در پاسخ به تنش شوری جو از طریق آنالیز پروموتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فراواکاوی داده های ریزآرایه به همراه شناسایی فاکتورهای رونویسی موثر در پاسخ به تنش شوری جو از طریق آنالیز پروموتر :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۶

جو (.Hordeum Vulgar L) یکی از غلات عمده در سراسر جهان است. با این وجود رشد و بهره وری آن به دلیل تنش هایغیرزیستی مختلف، به ویژه تنش شوری، تهدید میشود. آشکارسازی نحوه سازگاری جو با تنش شوری در سطح رونویسیبسیار مهم است. این میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد افزایش عملکرد تحمل تنش شوری جو از طریق فناوری هایمهندسی ژنتیک ارائه دهد. این مطالعه بر روی فراواکاوی داده های ریزآرایه مربوط به تنش شوری برای شناسایی عواملرونویسی کلیدی و مسیرهای پاسخگو به تنش متمرکز شده است. بر اساس فراواکاوی، در مجموع ۳۷۱ ژن افتراق بیان (DEG)در بین شرایط کنترل و تنش شناسایی شد. نتایج هستی شناسی ژن (GO) نشان داد که DEG ها در فرآیندهای کاهشاکسیداسیون، فتوسنتز، پاسخ تنش غیرزیستی و ABA به طور قابل توجهی غنی شدهاند. علاوه بر این، ما در مناطق بالادستDEG ها موتیف های DNA را جستجو کردیم که در نهایت توانستیم ۱۱ توالی حفاظت شده را شناسایی کنیم. بر اساس نتایجواکاوی موتیف ها، به نظر می رسد C2H2 zinc finger ، WRKY ، MYB و AP2/ERF فاکتورهای رونویسی اصلی هستند کهاحتمالا در کنترل رونویسی تنش شوری در جو نقش دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.