بررسی ریزساختار و سختی تیوب بدون درز آلومینیمی بازیافت شده با استفاده از فرایند فشرده سازی اصطکاکی اغتشاشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ریزساختار و سختی تیوب بدون درز آلومینیمی بازیافت شده با استفاده از فرایند فشرده سازی اصطکاکی اغتشاشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ریزساختار و سختی تیوب بدون درز آلومینیمی بازیافت شده با استفاده از فرایند فشرده سازی اصطکاکی اغتشاشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ریزساختار و سختی تیوب بدون درز آلومینیمی بازیافت شده با استفاده از فرایند فشرده سازی اصطکاکی اغتشاشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ریزساختار و سختی تیوب بدون درز آلومینیمی بازیافت شده با استفاده از فرایند فشرده سازی اصطکاکی اغتشاشی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۰

در این تحقیق، از فرایند فشرده سازی برشی دو مرحله ای برای بازیافت براده های ماشینکاری آلومینیم و تبدیل مستقیم آنها به تیوب بدون درز استفاده شد. این فرایند در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول، براده های ماشینکاری درون یک محفظه استوانه ای ریخته می شود، سپس یک ابزار چرخان با سرعت دورانی مشخص که محور آن با محور محفظه در یک راستا قرار دارد به حرکت در آمده و بر روی براده ها قرار می گیرد. در این شرایط دمای درون محفظه به دلیل اصطکاک به وجود آمده بالا رفته و حرکت تا تبدیل براده ها به یک قطعه کامل ادامه می یابد. در مرحله دوم، از یک ابزار چرخان با هندسه متفاوت و ابعاد کوچکتر نسبت به مرحله اول استفاده می شود. در این مرحله، ابزار با سرعت دورانی و خطی از پیش تعیین شده بر روی قطعه ایجاد شده در مرحله اول قرار می گیرد و منجر به اکسترود غیرمستقیم آلومینیم از کناره های ابزار به سمت بالا شده و تیوب بدون درز تولید می شود. به منظور بررسی ریزساختار حاصله و سختی مناطق مختلف به ترتیب از میکروسکوپ نوری و سختی سنج ویکرز استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد که تیوب های تولید شده با این روش بدون عیب بوده و ریزساختار حاصل از تبلور مجدد در آنها ایجاد شده است. همچنین نتایج حاصل از آزمون سختی نشان داد که مقدار سختی متوسط در زیر و دیواره نمونه ها در مقایسه با آلومینیم اولیه به ترتیب ۲۰% و ۲۷% کاهش داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.