روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول) دارای ۱۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول) :

کتاب «روش شناسی کاربردی اجتهاد » تألیف: حجه الاسلام سید محمد رضا واعظی، در قالب فایل pdf.

ویژگی‌های کتاب:
فقدان مباحث «روش شناسی اجتهاد» در نظام آموزش حوزه کاستی هایی را در روند تعلیم فرآیند استنباط به همراه دارد که این کتاب به هدف جبران این کاستی ها تالیف و به چاپ رسیده است.
در پشت جلد این کتاب آمده است : «روش شناسی اجتهاد» شناختِ مراحلِ تفصیلی و گام به گام به دست آوردن حکم شرعی از نقطه مواجهه با مسئله فقهی تا رسیدن به مطلوب است.
این دانش مسیر حرکت برای استنباط حکم را ترسیم می کند و می توان آن را به «مسیریاب» تشبیه کرد، مسیریابی که راه و روش طیّ آن را نشان داده و می تواند مانعِ وقوع بسیاری از خطاها در روند اجتهاد شود».
در این کتاب سعی شده مراحل حل مساله فقهی -از مساله شناسی تا نتیجه گیری- و روش های طیّ هر مرحله با زبان ساده و مثالهای روان شرح داده شود و بعد از هر بحث با ارائه تمرین، روند آموزش تکمیل گردد.
این کتاب به همت «مجمع حامیان جامعه نخبگانی علوم اسلامی انسانی» وابسته به «مرکز خدمات حوزه علمیه» در صفحه و هفت فصل برای طلاب سطح تدوین شده و هم اکنون در برخی مدارس علمیه به عنوان متن آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.
تمام حقوق این اثر برای مولف است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.