پاورپوینت تحلیل معماری خانه رقصان ، پراگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحلیل معماری خانه رقصان ، پراگ دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل معماری خانه رقصان ، پراگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل معماری خانه رقصان ، پراگ :

پاورپوینت تحلیل معماری خانه رقصان ، پراگ؛ ۲۸اسلاید؛ قابل ویرایش

مختصری از متن:
پیشینه خانه رقصان به اواخر جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. در سال تا در این مکان هیچ ساختمانی وجود نداشت و ساختمان قبلی در بمباران از بین رفته بود. بعد از انقلاب مخملی چک، رئیس جمهور وقت این کشور خواستار این شد که بنایی برای مرکز اجتماعی و فرهنگی شهر پراگ در این محل ساخته شود. پس از معمار مشهور کروات، ولادو میلونیک، درخواست کرد که طراحی و معماری این بنا را انجام دهد. بعد از مدتی، در سال بخشی از این زمین توسط شرکت بین المللی بیمه هلندی خریداری شد که با ایده طراحی میلونیک مخالف بودند. به همین دلیل روند طراحی این بنا تغییر پیدا کرد. نماینده هلندی این شرکت خواستار این بود که یک ساختمان مدرن برای مرکز فرهنگی ساخته شود. از همین‌رو از فرانگ گری دعوت شد تا با میلونیک طراحی را در دست بگیرند و این دو با ترکیبی از ایده‌های یکدیگر، طراحی ساختمان را انجام دادند.

پاورپوینت تحلیل معماری خانه رقصان ، پراگ
فهرست مطالب
معرفی پروژه
تاریخچه خانه رقصان
گروه طراحی خانه رقصان ، پراگ
مساحت
موقعیت خانه رقصان ، پراگ
کاربری فعلی
سال ساخت خانه رقصان ، پراگ
سبک بنا
سازه خانه رقصان ، پراگ
مصالح
و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.