ارائه‌ی الگوی سنجش محافظه‌کاری مشروط حسابداری از طریق آزمون مدل‌های باسو، و بال و شیواکومار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه‌ی الگوی سنجش محافظه‌کاری مشروط حسابداری از طریق آزمون مدل‌های باسو، و بال و شیواکومار دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه‌ی الگوی سنجش محافظه‌کاری مشروط حسابداری از طریق آزمون مدل‌های باسو، و بال و شیواکومار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه‌ی الگوی سنجش محافظه‌کاری مشروط حسابداری از طریق آزمون مدل‌های باسو، و بال و شیواکومار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه‌ی الگوی سنجش محافظه‌کاری مشروط حسابداری از طریق آزمون مدل‌های باسو، و بال و شیواکومار :

تعداد صفحات : ۴۴

هدف: هدف اول این پژوهش ارزیابی مدل­های اولیه­ی باسو، و بال و شیواکومار جهت سنجش محافظه ­کاری حسابداری و تعیین این است که از بین مدل­های موجود، کدام مدل در ایران قدرت تبیین بیشتری در سنجش محافظه ­کاری حسابداری دارد. هدف دوم تعدیل دو مدل فوق، از طریق شناسایی فاکتورهای دیگر اثرگذار بر محافظه­ کاری حسابداری و هدف آخر ارائه­ی الگوی سنجش محافظه­ کاری حسابداری بصورت جداگانه در هر مدل و درنهایت مقایسه­ی نتایج و معرفی الگوی بهتر جهت ارزیابی محافظه ­کاری حسابداری برای شرکت­های نمونه می­باشد.
روش: پژوهش از نوع مطالعات پس­رویدادی است و نمونه پژوهش شامل ۱۵۶ شرکت طی بازه زمانی یازده ساله از ابتدای سال ۱۳۸۷ تا انتهای سال ۱۳۹۷ می­باشد. برای تجزیه و تحلیل روابط بین متغیرهای پژوهش از داده­های تابلویی و مدل اثرات ثابت استفاده شده است.
یافته­ها: مشاهده گردید از بین این دو مدل، مدل بال و شیواکومار دارای قدرت تبیین بیشتری در اندازه­گیری محافظه­ کاری حسابداری در شرکت­های نمونه است. با مقایسه نتایج آزمون مجدد مدل­ها با ورود متغیرهای مختلف مستقل و کنترل، نتیجه بر این شد که باز هم مدل بال و شیواکومار دارای قدرت تبیین بیشتری در سنجش محافظه ­کاری حسابداری است.
نتیجه­گیری: مدل بال و شیواکومار با توجه به عوامل و متغیرهایی که طبق نتایج آماری مرتبط با سنجش محافظه­ کاری حسابداری بوده­اند به عنوان الگوی بهتر جهت سنجش محافظه­ کاری حسابداری معرفی گردیده است.
دانش­افزایی: این مطالعه مشخص می­نماید از بین دو مدل باسو، و بال و شیواکومار، کدام­ یک دارای قدرت تبیین بیشتر و الگوی بهتری برای اندازه­گیری محافظه­ کاری حسابداری است و پژوهش حاضر از این جهت دارای محتوای اطلاعاتی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.