مطالعه اثر چند پارامتر سینتیکی و هیدرولیکی بر مدل سینتیکی تصفیه فتوکاتالیستی فنول و بهینه‌سازی هزینه تصفیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اثر چند پارامتر سینتیکی و هیدرولیکی بر مدل سینتیکی تصفیه فتوکاتالیستی فنول و بهینه‌سازی هزینه تصفیه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اثر چند پارامتر سینتیکی و هیدرولیکی بر مدل سینتیکی تصفیه فتوکاتالیستی فنول و بهینه‌سازی هزینه تصفیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اثر چند پارامتر سینتیکی و هیدرولیکی بر مدل سینتیکی تصفیه فتوکاتالیستی فنول و بهینه‌سازی هزینه تصفیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اثر چند پارامتر سینتیکی و هیدرولیکی بر مدل سینتیکی تصفیه فتوکاتالیستی فنول و بهینه‌سازی هزینه تصفیه :

تعداد صفحات : ۲۵

فرایندهای فتوکاتالیستی یکی از روش‌های اکسیداسیون پیشرفته تصفیه فاضلاب­ها است و ارائه راهکاری برای کاهش هزینه‌های تصفیه از چالش‌های فعلی است. هزینه تصفیه فاضلاب به‌ سرعت تجزیه آلاینده بستگی دارد و پارامترهای سینتیکی شاخصه اصلی سرعت تجزیه آلاینده در فرایند­های فتوکاتالیستی است. پارامترهای سینتیکی فرایند فتوکاتالیستی به عوامل متعددی بستگی دارد. از عوامل مؤثر بر پارامترهای سینتیکی فرایند فتوکاتالیستی، پارامترهای هیدرولیکی و خصوصیات فیزیکی فتوراکتورهای مورد استفاده است که در این تحقیق برای نخستین بار اثر پارامترهای هیدرولیکی و خصوصیات فیزیکی فتوراکتور پلکانی بر راندمان حذف آلاینده فنول هنگام استفاده از نانوذره TiO2 بررسی شده است. متغیر مستقل شدت هوادهی، غلظت اولیه آلاینده، دبی جریان، pH، شیب و ارتفاع پله در راکتور پلکانی مورد بررسی قرار گرفتند و راندمان حذف آلاینده فنول در حالات مختلف به‌دقت آمد. بر اساس راندمان حاصل و با کمک روش دیفرانسیلی مرتبه واکنش و ثابت سینتیک تجزیه متغیرهای مستقل به‌دست آمد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.