مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مبتنی بر رویکرد هیجان مدار و خود شفقتورزی بر تعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مبتنی بر رویکرد هیجان مدار و خود شفقتورزی بر تعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مبتنی بر رویکرد هیجان مدار و خود شفقتورزی بر تعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مبتنی بر رویکرد هیجان مدار و خود شفقتورزی بر تعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مبتنی بر رویکرد هیجان مدار و خود شفقتورزی بر تعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی :
تعداد صفحات : ۱۰
مقدمه: هدف اصلی این پژوهش مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای مبتنی بر رویکرد هیجان مدار و خود شفقت ورزی بر تعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی بود.روش کار: این پژوهش ازنوع پژوهش های نیمه آزمایشی بود. جامعه آماری کلیه زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی شهر مشهدسال ۹۹-۱۳۹۸ بود. نمونه آماری ۴۵ نفر ازاین زنان مراجعه کننده به مراکزمشاوره به صورت نمونهگیری در دسترس انتخاب و به شیوه تصادفی در گروههای آزمایشی و کنترل (هر گروه ۱۵ نفر) جایگماری شدند.گروههای مداخله آموزش هیجان مدار و خود شفقتورزی را به شکل جداگانه طی دو ماه ۸ جلسه ۹۰ دقیقهای دریافت نمودند. برای جمع آوری اطلاعات پرسشنامه تجدید نظر شده تعارضهای زناشویی ثنایی (۱۳۷۹)، پرسشنامه تجدیدنظر شده تمایزیافتگی خود اسکورون و اسمیت (۲۰۰۳) استفاده شد. دادهها بر اساس آزمون تحلیل واریانس با اندازهگیریهای مکرر تجزیه و تحلیل شدند.نتایج: نتایج نشان داد آموزش مهارتهای رویکرد هیجان مدار و خود شفقت ورزی برتعارضهای زناشویی و تمایز یافتگی خود زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی تأثیر معناداری دارد (۰۵/۰>p). علاوه بر این، نتایج آزمون تعقیبی نشان داد بین اثربخشی این دو مداخله تفاوت معناداری وجود داشته (۰۵/۰>p) و تأثیرآموزش مهارتهای رویکرد هیجان مدار نسبت به خود شفقت ورزی در متغیر تمایز یافتگی خود معنادار بوده است.نتیجه گیری: یافتههای پژوهش نشان داد آموزش رویکرد هیجانمدار با افزایش آگاهی هیجانی و آگاهی از عاملیت در تجربه و تغییر پردازشها به عنوان یک آموزش کارآمد جهت بهبود الگوهای تعاملی زنان آسیب دیده ازخیانت زناشویی مورد استفاده قرار گیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.