ارائه روش جامع شناسایی ذینفعان کلیدی در پروژه‌های عمرانی زیرساختی کشور ( مطالعه موردی: آزادراه تهران – شمال، قطعه B2 )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه روش جامع شناسایی ذینفعان کلیدی در پروژه‌های عمرانی زیرساختی کشور ( مطالعه موردی: آزادراه تهران – شمال، قطعه B2 ) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه روش جامع شناسایی ذینفعان کلیدی در پروژه‌های عمرانی زیرساختی کشور ( مطالعه موردی: آزادراه تهران – شمال، قطعه B2 )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه روش جامع شناسایی ذینفعان کلیدی در پروژه‌های عمرانی زیرساختی کشور ( مطالعه موردی: آزادراه تهران – شمال، قطعه B2 )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه روش جامع شناسایی ذینفعان کلیدی در پروژه‌های عمرانی زیرساختی کشور ( مطالعه موردی: آزادراه تهران – شمال، قطعه B2 ) :

تعداد صفحات : ۱۰

مدیران پروژه‌ معیار مناسبی برای انتخاب روش مناسب شناسایی ذینفعان از بین روش‌های مختلف موجود ندارند. هدف اصلی پژوهش حاضر ارائه روشی جامع برای شناسایی ذینفعان است تا به مدیران پروژه برای تصمیم گیری و انتخاب بین ابزارهای متنوع موجود کمک کند. اهمیت مساله شناسایی ذینفعان در پروژه‌های زیرساختی و پیچیده کشور بیشتر می شود. در این پژوهش با رویکرد نظام مند فراترکیب، تمامی مدل‌ها و روش های موجود شناسایی ذینفعان مورد بررسی قرار گرفت و اجزای مهم هر روش استخراج شد. سپس با ترکیب مؤلفه‌های مستخرج از روشها و مدل های قبلی، به ارائه یک روش جامع برای شناسایی ذینفعان پروژه های بزرگ پرداخته شد. روش جامع ارائه شده در این پژوهش از بررسی ۵ مولفه اصلی شامل ورودی‌های پروژه، عوامل محیطی پروژه، تعارضات موجود در پروژه، ابزارهای شناسایی ذینفعان و ابزارهای طبقه بندی ذینفعان تشکیل شده است. ساختار مولفه های تعریف شده برای روش شناسایی ذینفعان در این پژوهش، باعث تسهیل فرآیند شناسایی ذینفعان در پروژه‌ها می‌شود. در نهایت جهت ارزیابی و اعتبارسنجی نتایج این پژوهش، روش ارائه شده در بخشی از پروژه آزاد راه تهران- شمال (قطعه B2) پیاده سازی شد تا نتایج آن با ذینفعان شناسایی شده در بازه زمانی ۲ سال ابتدای پروژه مقایسه شود. در حالیکه بدلیل اهمیت شناسایی ذینفعان در پروژه مورد مطالعه، انواع روش های متعارف شناسایی ذینفعان مورد استفاده قرار گرفته بود، بکارگیری روش جامع معرفی شده در این مقاله توانست منجر به شناسایی ۴۵ ذینفع جدید علاوه بر ۲۳ ذینفع شناسایی شده در پروژه شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.