ارائه مدل جهت تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی Presenting a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل جهت تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی Presenting a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل جهت تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی Presenting a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل جهت تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی Presenting a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل جهت تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی Presenting a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship :

تعداد صفحات : ۳۴

این مقاله با‌هدف ارائه نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی سامان‌یافته است که ازلحاظ هدف، کاربردی و از‌لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات جزء پژوهشهای آمیخته است. جامعه آماری در ‌بخش ‌کیفی شامل خبرگان دانشگاهی و سازمانی شامل مدیران اتاق بازرگانی شهر تهران و در بخش کمّی شامل تمامی اعضای اتاق بازرگانی شهر ‌تهران می‌باشد. حجم نمونه در ‌بخش کیفی با اشباع نظری (۲۰ نفر) با استفاده از نمونه‌گیری هدفمند و در ‌بخش کمّی بر اساس فرمول‌کوکران ۳۳۵ نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی طبقهای برآورد گردید. ابزار گردآوری داده‌ها، در بخش کیفی، مصاحبه و در بخش کمّی، پرسشنامه محقق ساخته بود. روایی پرسشنامه از‌نظر صوری و محتوایی از طریق چند نفر از خبرگان، روایی همگرا از طریق محاسبه مانگن وارانس استخراج‌شده و روایی واگرا از طریق محاسبه جذر AVE به‌ تائید‌ رسید. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای‌کرونباخ برای کل پرسشنامه ۹۶۸/۰ به دست آمد. برای تجزیه‌و‌تحلیل دادهها از نرم‌افزار lisrel و smartpls استفاده شد. نتایج به‌دست‌آمده به شناسایی ۱۸ مؤلفه و ۸۴ شاخص منجر شد که ۷ مؤلفه اثرگذار شامل شکوفایی اجتماعی، همبستگی اجتماعی، انسجام اجتماعی، پذیرش اجتماعی، مشارکت، اعتماد ‌به‌ سازمان و روابط‌ متقابل و ۳ بعد اثرپذیر فعالیت‌های بین‌المللی، رقابت‌پذیری بین‌المللی و رشد ‌اقتصادی تأثیر دارند.
Presenting a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship
M. Jafar CheraghiJamshid EdalatianM. Reza Kabaranzadeh

This research was aimed at Presentation a Model for Explaining the Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship. The statistical population in the qualitative section consisted of Academic and organizational experts including the managers of the Tehran Chamber of Commerce and in the quantitative section include all the members of the Tehran Chamber of Commerce.The sample size in the qualitative section with theoretical saturation (20 people) was estimated using purposeful sampling and in the quantitative section based on Cochran”s formula, 335 people were estimated by stratified random sampling method. The data collection tool was interviewed in the qualitative section and in the quantitative section the questionnaire was. Validity of the questionnaire from a formal and content perspective through several experts, convergence validity was calculated by calculating the mean of variance extracted and cross-check validity was verified by calculating AVE optimization. Reliability questionnaire through Cronbach”s alpha for the whole questionnaire was 0.86 Lisrel software and smartpls were used to analyze the data. The results obtained to identify 18 components and 84 indicators led to 7 influential components including Social prosperity, social cohesion, social cohesion, social acceptance, social participation, trust in organization and interactions and the 3 effective dimensions of Export performance, international competitiveness and economic growth affect on Role of Social Capital in the Success of International Entrepreneurship.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.