تأثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس :
تعداد صفحات : ۱۷
هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس بود. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس را شامل میشد. نمونه آماری تحقیق تماشاچیان حاضر در شهرآورد تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، در آذرماه ۱۳۹۳ بود. روش نمونهگیری بهصورت تصادفی ساده بود و براساس جدول مورگان، تعداد ۴۰۰ پرسشنامه بین هواداران توزیع شد که از این تعداد، ۳۴۰ پرسشنامه صحیح و کامل بازگردانده شد. ابزار تحقیق پرسشنامهای در سه بخش ارزش ویژه برند، هویت تیمی هواداران و گسترش برند بود. روایی و پایایی پرسشنامه، قبل از استفاده بررسی و تأیید شد. از تحلیل عاملی تأییدی برای بررسی روایی سازه پرسشنامه و از مدلیابی معادلات ساختاری با نرمافزار لیزرل، برای بررسی روابط میان متغیرها و ارائه مدل تحقیق استفاده شد. نتایج آزمون مدل تحقیق نشان داد که برازش مدل با دادهها مناسب است، ضریب تأثیر ارزش ویژه برند بر هویت تیمی هواداران (۷۴/۰) و بر گسترش برند دو تیم استقلال و پرسپولیس (۵۴/۰) معنادار بود، همچنین ضریب تأثیر هویت تیمی هواداران بر گسترش برند دو تیم (۴۶/۰) معنادار بود. در مجموع میتوان گفت ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران دو عامل مهم مؤوثر بر گسترش برند هستند که مدیران باشگاهها برای موفقیت گسترش برند باید سعی در ارتقای آنها داشته باشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.