شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب :
هدف پژوهش حاضر، شناسایی مؤلفههای اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی و ارائه یک چارچوب مفهومی چندسطحی برای آن است که با روش فراترکیب انجام شد. جامعه پژوهش شامل منابع علمی معتبر منتشرشده در عرصه مطالعات توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی در سالهای ۱۹۵۰ تا ۲۰۲۰ در سطح بینالمللی و ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۸ در سطح ملی است. پژوهش های منتخب شامل ۸۸ مقاله، گزارش علمی و رساله دانشجویی منتخب از پایگاههای معتبر علمی ملی و بینالمللی است که به روش نمونهگیری هدفمند و مبتنی بر قاعده اشباع نظری انتخاب شدهاند. دادههای موردنیاز از متون دستاوردهای کیفی منابع منتخب استخراج، و با استفاده از تحلیل محتوای استقرایی و روش فراترکیب، تجزیهوتحلیل و مقولهبندی شدند.دستاوردهای حاصله، دربردارنده ۶ مؤلفه اصلی و ۱۸زیرمؤلفه توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی است که اعتبار آن از طریق آزمون کاپای کافمن تأیید گردید. مؤلفههای اصلی شامل توسعه توانمندی های شناختی و فراشناختی، توسعه توانمندی ها و شایستگی های تدریس، توسعه توانمندی ها و
شایستگی های پژوهشی، توسعه شایستگی های ارتباطی، توسعه توانمندی ها و شایستگی های رهبری، و توسعه توانمندی ها و شایستگی های مدیریتی و راهبری بود. همچنین، بر اساس مبانی نظری پژوهش، مؤلفههای اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی ازنظر سطح تحلیل، در دو سطح فردی و سازمانی جایابی شدند. این گروهبندی میتواند ابزاری مناسب برای برنامهریزی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی باشد.
هدف پژوهش حاضر، شناسایی مؤلفههای اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی و ارائه یک چارچوب مفهومی چندسطحی برای آن است که با روش فراترکیب انجام شد. جامعه پژوهش شامل منابع علمی معتبر منتشرشده در عرصه مطالعات توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی در سالهای ۱۹۵۰ تا ۲۰۲۰ در سطح بینالمللی و ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۸ در سطح ملی است. پژوهش های منتخب شامل ۸۸ مقاله، گزارش علمی و رساله دانشجویی منتخب از پایگاههای معتبر علمی ملی و بینالمللی است که به روش نمونهگیری هدفمند و مبتنی بر قاعده اشباع نظری انتخاب شدهاند. دادههای موردنیاز از متون دستاوردهای کیفی منابع منتخب استخراج، و با استفاده از تحلیل محتوای استقرایی و روش فراترکیب، تجزیهوتحلیل و مقولهبندی شدند.دستاوردهای حاصله، دربردارنده ۶ مؤلفه اصلی و ۱۸زیرمؤلفه توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی است که اعتبار آن از طریق آزمون کاپای کافمن تأیید گردید. مؤلفههای اصلی شامل توسعه توانمندی های شناختی و فراشناختی، توسعه توانمندی ها و شایستگی های تدریس، توسعه توانمندی ها و
شایستگی های پژوهشی، توسعه شایستگی های ارتباطی، توسعه توانمندی ها و شایستگی های رهبری، و توسعه توانمندی ها و شایستگی های مدیریتی و راهبری بود. همچنین، بر اساس مبانی نظری پژوهش، مؤلفههای اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی ازنظر سطح تحلیل، در دو سطح فردی و سازمانی جایابی شدند. این گروهبندی میتواند ابزاری مناسب برای برنامهریزی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئتعلمی باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.