اریابی پوشش ریسک بازار سرمایه ایران از مجرای بازارهای جهانی (همزمانی معاملات در بورس سهام ایران و بازار انس طلا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اریابی پوشش ریسک بازار سرمایه ایران از مجرای بازارهای جهانی (همزمانی معاملات در بورس سهام ایران و بازار انس طلا) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اریابی پوشش ریسک بازار سرمایه ایران از مجرای بازارهای جهانی (همزمانی معاملات در بورس سهام ایران و بازار انس طلا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اریابی پوشش ریسک بازار سرمایه ایران از مجرای بازارهای جهانی (همزمانی معاملات در بورس سهام ایران و بازار انس طلا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اریابی پوشش ریسک بازار سرمایه ایران از مجرای بازارهای جهانی (همزمانی معاملات در بورس سهام ایران و بازار انس طلا) :

پوشش ریسک یکی از اساسی ترین مباحث سرمایه گذاری است که از زوایای مختلفی می توان به این موضوع پرداخت. در این تحقیق امکان پوشش ریسک بورس اوراق بهادار تهران به عنوان نماینده اصلی بازار سرمایه از طریق بازار جهانی طلا مورد سنجش قرار گرفته است. از این رو این تحقیق به بررسی نقش طلا در ارتباط با سهام پرداخته و خاصیت های پوشش ریسک و سرمایه ی امن را در مورد آن ها مورد مطالعه قرار داده است. داده های مورد استفاده شامل بازده های روزانه ی ۲۱ شاخص سهام و داده ها ی بازده انس طلا هستند؛ با استفاده از این داده ها و الگوی رگرسیونی GARCH خواص مورد نظر برای تک تک شاخص های سهام در برابر موقعیت های خرید و فروش انس طلا تعیین می شود و برای هر شاخص مشخص می شود که اخذ چه موقعیتی منجر به پوشش ریسک مناسب و جبران ضرر ناشی از افت این دسته از سهام ها در زمان های ریزش بازار می شود. نتایج مطالعه نشان می دهد طلای جهانی از طریق اخذ موقعیت خرید، برای هیچ یک از گروه های سهامی، (به جز شاخص حمل و نقل) یک ابزار پوشش ریسک قوی نیست. همچنین موقعیت فروش طلای جهانی در مورد شاخص های کانی های غیرفلزی و محصولات فلزی به عنوان ابزار پوشش ریسک ضعیف ایفای نقش نمود. علاوه بر این، اخذ موقعیت خرید طلای جهانی در سطح بحرانی ۱۰ درصد، برای تمام گروه های سهامی در شرایط بحرانی بازار سهام یک سرمایه ی امن قوی به شمار می رود. این در حالی است که فرضیه مذکور در سطح بحرانی ۵ درصد و ۱ درصد رد شد. در نهایت، در مورد اکثر شاخص ها اخذ موقعیت خرید منجر به ایجاد خاصیت سرمایه ی امن شده و تنها در چند مورد است (رایانه، صنعت، کانی های غیرفلزی) که موقعیت فروش انس طلا این خاصیت را از خود بروز داده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.