مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی زندانیان محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی زندانیان محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی زندانیان محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی زندانیان محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی زندانیان محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی :

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسه ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی انجام گرفت.
روش: در این پژوهش توصیفی از نوع علی مقایسه‌ای، از بین کلیه زندانیان جرایم مالی، سرقت و مواد مخدر زندان شیروان، دویست و چهل نفر از مردان زندانی، به‌صورت داوطلبانه انتخاب شدند. پرسشنامه پنج عاملی شخصیت نئو و مقیاس تحریف‌های شناختی بین فردی توسط شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد. داده‌ها با استفاده از تحلیل واریانس و به وسیله نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
نتایج: نتایج حاصل از تحلیل داده‌ها نشان داد بین میانگین نمرات ویژگی‌های شخصیتی و تحریف‌های شناختی محکومین به سرقت، مواد مخدر و محکومین مالی تفاوت آماری معناداری وجود دارد.
بحث و نتیجه‌گیری: بر اساس این یافته‌ها پیشنهاد می‌شود مطالعاتی به‌منظور پیشگیری از جرم و راهکارهای غیرکیفری و پیشگیری و این که چه عواملی رفتار مجرمانه را تسهیل می‌کند انجام شود. ضرورت توجه ویژه به ارائه خدمات روان‌شناختی به‌خصوص آموزش‌های روان‌شناختی به زندانیان ضرورت دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.