تحلیل خطر لرزه‌‌ ای ناحیه ۸ منطقه ۱ شهرداری تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل خطر لرزه‌‌ ای ناحیه ۸ منطقه ۱ شهرداری تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل خطر لرزه‌‌ ای ناحیه ۸ منطقه ۱ شهرداری تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل خطر لرزه‌‌ ای ناحیه ۸ منطقه ۱ شهرداری تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل خطر لرزه‌‌ ای ناحیه ۸ منطقه ۱ شهرداری تهران :

زمینه و هدف: در این پژوهش به تحلیل، برآورد و تهیه نقشه‌های خطر لرزه‌ای ناحیه ۸ از منطقه ۱ شهرداری تهران با مختصات مرکزی، ۵۱.۴۵۹۸۳۹ (طول جغرافیایی) و ۳۵.۷۹۳۷۹۴ (عرض جغرافیایی) پرداخته خواهد شد.
روش: این تحقیق از لحاظ ماهیت از نوع کاربردی می‌باشد. این تحقیق، با روش تحقیق ارزیابی تحلیلی اجرا شده است و مسأله عمده موضوع ارزیابی، یافتن رابطه ای بین آن‌چه هست و آن‌چه باید باشد و سپس ارزیابی وضعیت فعلی به روش مطالعه موردی، می‌باشد. درگام اول، گردآوری اطلاعات برپایه مستندات موجود و در گام دوم با مطالعات کتابخانه‌ای و اسنادی و نهایتاً تحلیل آن‌ها نتایج مشخص گردید.
یافته ‌ها: کاتالوگ لرزه‌ای منطقه مورد مطالعه (شعاع ۱۵۰ کیلومتر از مرکز سایت) با توجه به داده‌های ثبت‌شده در پایگاه‌های لرزه‌نگاری گردآوری گردید. سپس با استفاده از نقشه‌ گسل‌های فعال ایران و در نظر گرفتن زلزله‌های رخ‌داده، چشمه‌های لرزه‌زا، تعیین گردیدند. در ادامه با بهره‌گیری از نرم افزار Zmap، پارامترهای لرزه‌خیزی منطقه و چشمه‌های لرزه‌ زا (B-value و Rate) مشخص شدند.
نتیجه گیری: با مدل‌سازی منطقه مورد مطالعه در نرم‌افزار کاربردی EZ-FRISK، در نهایت با توجه به نتایج به‌دست ‌آمده، بیشینه شتاب مورد انتظار (بدون در نظر گرفتن هرگونه ضریب اطمینان)، در این ناحیه برای دوره بازگشت ۴۷۵ سال برابر با ۰.۳۸ g، برای دوره بازگشت ۹۷۵ سال برابر با g0.51 و برای دوره بازگشت ۲۴۷۵ سال برابر g0.71 قابل پیش‌بینی خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.