آیا روان درمانی جنسی به عنوان جایگزین قابل اعتماد نسبت به بوپروپیون پیوسته رهش برای بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور است؟ یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آیا روان درمانی جنسی به عنوان جایگزین قابل اعتماد نسبت به بوپروپیون پیوسته رهش برای بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور است؟ یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آیا روان درمانی جنسی به عنوان جایگزین قابل اعتماد نسبت به بوپروپیون پیوسته رهش برای بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور است؟ یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آیا روان درمانی جنسی به عنوان جایگزین قابل اعتماد نسبت به بوپروپیون پیوسته رهش برای بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور است؟ یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آیا روان درمانی جنسی به عنوان جایگزین قابل اعتماد نسبت به بوپروپیون پیوسته رهش برای بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور است؟ یک کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده :

مقدمه:روش های مختلف درمانی جهت مقابله با مشکلات جنسی بکار می رود.
هدف: این مطالعه به منظور پاسخ به این سوال که آیا روان درمانی جنسی (PST) می تواند به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد نسبت به بوپروپیون پیوسته رهش Bupropion extended-release (BUP ER) جهت بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور باشد، انجام می گیرد.
مواد و روش ها: این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی RCT است که در مرکز بهداشت باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی بابل (BUMS)، در بابل در طی سال های ۲۰۱۵-۲۰۱۴ انجام گرفت. در مجموع ۱۰۵ زن نابارور با اختلال عملکرد جنسی به طور تصادفی به گروه های روان درمانی جنسی (PST)، دارو درمانی بوپروپیون پیوسته رهش (BUP (ER و یک گروه کنترل اختصاص داده شدند. پرسشنامه عملکرد جنسی زنانه (FSFI) و مصاحبه بالینی برای ارزیابی اختلال عملکرد جنسی مورد استفاده قرار گرفت.
نتایج: میانگین نمرات قبل به بعد از درمان از شاخص عملکرد جنسی زنانه ((FSFI و خرده مقیاس های آن در گروه های PST و BUP ER (به جز خرده مقیاس درد جنسی) به طور معنی داری افزایش یافت(۰۵/0p). بهبودی در عملکرد جنسی و خرده مقیاس های آن در گروه کنترل در ابتدای و پایان مطالعه وجود نداشت. پس از تعدیل برای مقادیر پایه، نتایج برای میانگین FSFI و خرده مقیاس های آن در بین گروه ها معنادار بود(۰۵/۰ p ). در مقایسه با گروه کنترل، در میانگین نمرات FSFI و خرده مقیاس های آن در گروه های PST و BUP ER(به استثنای خرده مقیاس درد جنسی) افزایش معنی داری مشاهده شد (۰۵/0p). مقایسه گروه های درمانی نشان داد که PST بهتر از BUP ER در بهبود عملکرد جنسی و خرده مقیاس های آن به غیر از خرده مقیاس ارگاسم بوده است (۰۵/0p).
نتیجه گیری: روان درمانی جنسی نه تنها می تواند به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد نسبت به دارو درمانی باشد، بلکه آن همچنین نتایج بهتری در زمینه بهبود عملکرد جنسی در زنان نابارور ایجاد می نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.