اولین حاملگی های موفق حاصله از انتخاب جنین با استفاده از فناوریLapse -Time در ایران: گزارش مورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولین حاملگی های موفق حاصله از انتخاب جنین با استفاده از فناوریLapse -Time در ایران: گزارش مورد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولین حاملگی های موفق حاصله از انتخاب جنین با استفاده از فناوریLapse -Time در ایران: گزارش مورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولین حاملگی های موفق حاصله از انتخاب جنین با استفاده از فناوریLapse -Time در ایران: گزارش مورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولین حاملگی های موفق حاصله از انتخاب جنین با استفاده از فناوریLapse -Time در ایران: گزارش مورد :

مقدمه: فرایند انتخاب جنین بخش مهمی از برنامه های لقاح آزمایشگاهی است. سیستم های درجه بندی جنین بر اساس ریخت شناسی (مورفولوژی) چندین دهه است که مورد استفاده قرار می گیرد. تصویربرداری حرکات جنین (موروفوکینتیک) با استفاده از Time-lapse ابزاری غیر تهاجمی برای بهبود فرآیند انتخاب جنین می باشد.در این مقاله با استفاده از سیستم Time-lapse در انتخاب بهترین جنین، اولین حاملگی های بالینی و شیمیایی در ایران گزارش شده است.
موارد: مورد اول: زوجی نابارور با اتیولوژی عامل لوله ای و اسپرموگرام طبیعی برای لقاح آزمایشگاهی (IVF) پذیرش شدند. بعد از تحریک تخمدانی، شش توده کومولوس برداشته شده با ۲۵۰۰ اسپرم با حرکت پیشرونده/اووسیت تلقیح شد. پنج زیگوت به صورت منفرد در چاهک های متعادل شده پلیت embryoscope برای مشاهدات Time lapse در انکوباتور در دمای °C 37، ۵% CO2 قرار داده و در روز سوم کشت، انتخاب جنین منفرد (SET) بر اساس پارامترهای حرکتی (کینتیکی) انجام شد. حاملگی بالینی هفت هفته بعد از انتقال جنین مورد تایید قرار گرفت. مورد دوم: زوجی با اتیولوژی آزواسپرمی با سابقه شکست تزریق داخل سیتوپلاسمی (ICSI) بود. نه تخمک بالغ زوج تحت ICSI قرار گرفت و در سیستمTime Lapse انکوبه شدند. بقیه فرآیند مشابه مورد اول انجام شد. در این مورد حاملگی شیمیایی ۱۵ روز بعد از انتقال جنین تایید گردید.
نتیجه گیری: استفاده از سیستم غیر تهاجمی Time Lapse برای انتخاب جنین منفرد، راهی جدید است که میزان لانه گزینی را افزایش می دهد، در حالیکه عوارض حاملگی های چند قلویی کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.