تدوین مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک های دلبستگی با تکیه بر نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت در کودکان پیش دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک های دلبستگی با تکیه بر نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت در کودکان پیش دبستانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک های دلبستگی با تکیه بر نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت در کودکان پیش دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک های دلبستگی با تکیه بر نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت در کودکان پیش دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک های دلبستگی با تکیه بر نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت در کودکان پیش دبستانی :

هدف: این پژوهش با هدف، تدوین مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک های فرزندپروری و دلبستگی با نقش واسطه ای کارکردهای اجرایی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت در کودکان پیش دبستانی انجام شد.
مواد و روش ها: روش پژوهش مقطعی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مادران و کودکان پیش دبستانی دختر و پسر شهر یزد در سال ۱۳۹۸ تشکیل دادند، که از میان آن‌ها، تعداد ۷۰۰ نفر (۳۵۰ دختر و ۳۵۰ پسر) با روش نمونه‌گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. در این پژوهش از ابزارهای توانایی تحصیلی زودهنگام، دلبستگی کودکان ، سبک های فرزندپروری، و برای کارکردهای اجرایی از آزمون دسته بندی کارت های ویسکانسین استفاده شد که همگی از اعتبار و پایایی قابل قبولی برخوردار بودند. به منظور تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از نرم‌افزار SPSS-V23 و Lisrel-V8.8 استفاده گردید. همچنین به‌منظور پاسخگویی به فرضیه‌های پژوهش از مدل‌یابی معادلات ساختاری استفاده شد.
یافته ها: یافته های پژوهش نشان داد که مدل از برازش مناسبی برخوردار است. نتایج نشان داد که مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی در کودکان پیش دبستانی، دارای برازش است. نتایج نشان داد که مدل توانایی تحصیلی زودهنگام بر اساس سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های دلبستگی با تکیه برنقش میانجی‌گری کارکردهای اجرایی در کودکان (دختر و پسر) پیش‌دبستانی دارای برازش است.
نتیجه گیری: همچنین نتایج نشان داد که جنسیت نقش تعدیل کنندگی دارد. بنابراین توجه به متغیرهای مذکور در طراحی درمان‌های مناسب‌تر به پژوهشگران و درمانگران در کودکان پیش دبستانی یاری می‌رساند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.