آیا سلامت معنوی و ویژگی های جمعیت شناختی در تصمیم گیری در خصوص اهدای عضو موثر می باشند؟


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آیا سلامت معنوی و ویژگی های جمعیت شناختی در تصمیم گیری در خصوص اهدای عضو موثر می باشند؟ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آیا سلامت معنوی و ویژگی های جمعیت شناختی در تصمیم گیری در خصوص اهدای عضو موثر می باشند؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آیا سلامت معنوی و ویژگی های جمعیت شناختی در تصمیم گیری در خصوص اهدای عضو موثر می باشند؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آیا سلامت معنوی و ویژگی های جمعیت شناختی در تصمیم گیری در خصوص اهدای عضو موثر می باشند؟ :

اهداف: هدف از این مطالعه بررسی نقش سلامت معنوی و ویژگی های جمعیت شناختی در امضای کارت اهدا عضو بود.
ابزار و روش‌ها: این مطالعه مقطعی در سال ۱۳۹۷ در بین ۶۰۰ نفر از کارکنان ۵۷ اداره از ادارات شهر همدان (از ۶۰ اداره) که به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شده بودند، انجام گردید. جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه خود ایفا انجام شد. داده ها در نسخه ۲۲ نرم افزار SPSS و با استفاده از تحلیل رگرسیون لجستیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
یافته ها: میانگین سنی شرکت کنندگان ۰.۷±۳۹.۵ سال بود. حدود ۲۰% (۱۲۰=n) از کارکنان دارای کارت اهداء عضو و ۴۱.۷% (۲۵۰=n) اهداکننده خون بودند. حدود ۵۶ درصد از نیمی از آنها دارای سلامت معنوی بالا بودند. در بین منابع بین فردی و رسانه های جمعی، کارکنان به ترتیب از دوستان (۱۸۱=n، ۳۰.۲ درصد) و تلویزیون (۴۸۲=n، ۸۰.۳ درصد) اطلاعات بیشتری کسب کرده بودند. نتایج رگرسیون لجستیک نشان داد که زن بودن (AOR=1.80؛ ۹۵% CI=1.12-2.87)، تعداد فرزندان کمتر (۱ فرزند: AOR=1.99؛ ۹۵% CI=1.15-3.43 و بدون فرزند: AOR=2.94؛ ۹۵% CI=1.48-5.84)، اهداکنندگان خون (AOR=2.40؛ ۹۵% CI=1.50-3.85) و سلامت معنوی بالاتر (AOR=1.01؛ ۹۵% CI=1.00-1.03) به طور معنی داری پیش گویی کننده دریافت کارت اهداء عضو بودند.
نتیجه‌گیری: این مطالعه شواهدی در مورد اهمیت سلامت معنوی و پیش‌بینی‌کننده‌های جمعیت شناختی دریافت کارت اهداء عضو ارائه می‌دهد. این پیش بینی ها می توانند برای طراحی و اجرای مداخلات مربوط به افزایش دریافت کارت اهداء عضو مفید باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.