پاورپوینت رسائل حجابیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت رسائل حجابیه دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت رسائل حجابیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت رسائل حجابیه :

رسائل حجابیه

پدیدآوران

جعفریان، رسول (نویسنده)

عنوان‌های دیگر

شصت سال تلاش علمی در برابر بدعت کشف حجاب

ناشر

دلیل ما

مکان نشر

قم – ایران

سال نشر

۱۴۲۸ ق

چاپ

۱

شابک

‎۹۶۴-۷۵۲۸-۲۳-x

موضوع

حجاب – مقاله‌‏ها و خطابه‌‏ها

کشف حجاب – ایران – مقاله‌‏ها و خطابه‌‏ها

زبان

فارسی

تعداد جلد

۲

کد کنگره

‏BP‎‏ ‎‏۲۳۰‎‏/‎‏۱۷‎‏ ‎‏/‎‏ج‎‏۷‎‏ر‎‏۵

کتابخوان

مشاهده


رسائل حجابیه (شصت سال تلاش علمى در برابر بدعت کشف حجاب) مجموعه ۳۳ رساله و کتاب است که از سال ۱۲۹۰ تا ۱۳۴۸ش درباره حجاب نوشته شده و توسط جناب آقاى رسول جعفریان و به زبان فارسى گرد آمده است.

به دلیل طرح کشف حجاب که پس از مشروطیت اوج گرفت، بسیارى از علما و دانشمندان اسلامى به دفاع از حجاب پرداختند و آثار زیادى در این باب تدوین شد. مؤلف، این آثار را از منابع مختلف گردآورى و ضمن تحقیق و تصحیح، آنها را به چاپ رسانده است.

رساله‌ها و کتاب‌هاى این مجموعه دو جلدى مختلف است. برخى رساله‌ها به جنبه‌هاى اجتماعى حجاب پرداخته‌اند و تعدادى از آنها نیز به مباحث علمى و فقهى اختصاص دارند.

انگیزه تألیف

مؤلف، بر این باور است که بحث حجاب هم‌چنان بحثى رایج و مهم است که گاه تحت عناوینى مانند دفاع از حقوق زنان و نهضت آزادى زنان مورد هجمه قرار مى‌گیرد. حجاب، امروزه در میان زنان کشورهاى در حال توسعه که روزگارى کمتر زمینه مقبولیت داشته، مورد استقبال مجدد قرار گرفته است و حتى خود غرب نیز به نوعى با روى‌کرد جدید زنان به حجاب مواجه است.

مؤلف، ضمن آن‌که برخى از دیدگاه‌هاى مطرح شده در این آثار را افراطى مى‌داند، طرح چنین دیدگاه‌هایى را به دو دلیل مفید و سازنده خوانده است: نشان دادن تلاش مدافعان سنت دینى در برابر بدعت‌ها (از جمله بدحجابى) و آشنایى محققان با دیدگاه‌هاى متفاوتى که در این باره مطرح شده است.

ساختار

مؤلف، ضمن مأخذ یابى منابع این رساله‌ها، در ابتداى هر رساله مقدمه‌اى در شرح حال نویسنده و ارائه برخى از دیدگاه‌هاى وى تدوین کرده است. رساله‌ها به ترتیب تاریخى تنظیم شده و تعداد ۲۸ رساله در جلد اول و پنج رساله باقى مانده در جلد دوم درج شده است.

گزارش محتوا

مؤلف، در مقدمه مفصلى که بر این رساله‌ها نگاشته است به نخستین برخوردها با پدیده بى‌حجابى اشاره مى‌کند.

وى معتقد است رساله ناصریه، رساله میزان الملل و رساله اتحاد اسلام از جمله اولین آثارى است که در زمینه مبارزه با بى‌حجابى به نگارش درآمده است.

هم‌چنین به روش بحث و استدلالى که در این رساله‌ها آمده است اشاره مى‌کند. به اعتقاد وى در نگارش این رساله‌ها نوعى از عقل‌گ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.