بررسی تاثیر رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری با تاکید برنقش تعدیل گر تفاوت های فردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری با تاکید برنقش تعدیل گر تفاوت های فردی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری با تاکید برنقش تعدیل گر تفاوت های فردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری با تاکید برنقش تعدیل گر تفاوت های فردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری با تاکید برنقش تعدیل گر تفاوت های فردی :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۰

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری با تاکید بر نقش تعدیل گر تفاوت های فردی است. پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی و از نظر روش پژوهش، توصیفی – پیمایشی است. پرسشنامه مورد استفاده برای این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته است. روش گردآوری داده های پژوهش به دو صورت کتابخانه ای و میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، کلیه شهروندان شهر مرند در سال ۱۳۹۲ است. با توجه به محدودیت جمع آوری پرسشنامه در شرایط کرونا ۱۷۸ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش از آزمون رگرسیون خطی ساده و چندگانه استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که رویکرد شهر سالم بر مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری تاثیر دارد. همچنین، نشان داد که سن شهروندان بر رابطه بین رویکرد شهر سالم و مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری تاثیر ندارد. همچنین، نشان داد که جنسیت شهروندان بر رابطه بین رویکرد شهر سالم و مشارکت شهروندان در برنامه های توسعه شهری تاثیر ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.