بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد کسب وکار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد کسب وکار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد کسب وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد کسب وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد کسب وکار :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۱۳

تجارت الکترونیکی به یکی از موفق ترین مدل های کسب وکار تبدیل شده است که مزایای متعددی را برای کسب و کار فراهم نموده است. این مطالعه بر شناسایی و ارزیابی چگونگی تاثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد سازمان ها متمرکز شده است. این تحقیق تمایل به بررسی فرصت های فراهم شده به کسب و کارها از طریق تجارت الکترونیک و چگونگی بهینه سازی این فرصت ها برای تقویت عملکرد کلی آن ها دارد. هدف این است که اهمیت تجارت الکترونیکی و پیامدهای آن را، همراه با شناسایی چالش های مرتبط با آن و درک پویایی مربوطه، بیشتر مشخص کند. برخی ازتاثیرات مهم تجارت الکترونیک بر روی عملکرد کسب و کارعبارتند از :ورود به بازارهای بین المللی، عدم محدودیت زمانی، ایجاد رابطه بهتر با مشتریان، هزینه های کم تر و برخی دیگر. نتایج نشان می دهد که حتی اگر مزایای بالقوه مختلفی در ارتباط با تجارت الکترونیک وجود داشته باشد، سازمان ها باید یک رویکرد استراتژیک بحرانی را برای دستیابی به این مزایا به شیوه ای مناسب به کار گرفته و آن را توسعه دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.