بررسی تاثیر بارش مغزی و رابطه خلاقیت و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بارش مغزی و رابطه خلاقیت و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بارش مغزی و رابطه خلاقیت و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بارش مغزی و رابطه خلاقیت و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بارش مغزی و رابطه خلاقیت و یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۲

یکی از مهم ترین وظایف نظام آموزشی، آماده ساختن افراد برای حضور موثر در اجتماع است و یکی از ملزومات این حضور موثر برخورداری از خلاقیت می باشد. نظام آموزشی می تواند از آموزش هنر به عنوان زمینه مناسبی برای پرورش خلاقیت در دانش آموزان استفاده نماید. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش دروس هنر با خلاقیت و یادگیری هنرجویان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر انجام شده است . هدف ازاین پژوهش بررسی تاثیر دروس هنر با خلاقیت و یادگیری هنرجویان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر است . پژوهش توصیقی از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری پژوهش هنرجویان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر که ۵۶۸ نفر می باشند که براساس جدول نمونه گیری مورگان ۳۰۰هنرجوی دختر به عنوان نمونه پژوهش انتخاب گردیدند.به منظور سنجش پایایی پرسشنامه از روش،الفای کرونباخ۱۳۹۵ در چهار بخش آزمون به این ترتیب به دست آمد :ضریب پایایی بخش سیالی %۶۶،ابتکار ۸۱ %،انعطاف پذیری %۷۱و بسط .%۷۸ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ برای خرده آزمونهای سیالی ،انعطاف پذیری ،ابتکار و بسط به کار رفته .از طریق آزمون مجدد هنرجویان هنرستانهای دخترانه شهر ایرانشهر در سال است .. پرسشنامه محقق ساخته خلاقیت این پرسشنامه شامل ۳۰ سوال چهار گزینه ای که از خرده آزمون خلاقیت وپرسشنامه محقق ساخته یادگیری ۲۰ سوال تشکیل شده است .گزینه ها نشان دهنده میزان خلاقیت پایین ،متوسط و بالا می باشندکه نمره یک خلاقیت پایین ،نمره دو برای خلاقیت متوسط و نمره سه برای خلاقیت بالا در نظر گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.