بررسی و مقایسه تمرین هوازی فزاینده در صبح و عصر بر برخی شاخص های هماتولوژی و سیستم ایمنی در دانشجویان پسر ورزیده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه تمرین هوازی فزاینده در صبح و عصر بر برخی شاخص های هماتولوژی و سیستم ایمنی در دانشجویان پسر ورزیده دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه تمرین هوازی فزاینده در صبح و عصر بر برخی شاخص های هماتولوژی و سیستم ایمنی در دانشجویان پسر ورزیده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه تمرین هوازی فزاینده در صبح و عصر بر برخی شاخص های هماتولوژی و سیستم ایمنی در دانشجویان پسر ورزیده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه تمرین هوازی فزاینده در صبح و عصر بر برخی شاخص های هماتولوژی و سیستم ایمنی در دانشجویان پسر ورزیده :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۷

هدف : هدف تحقیق حاضر بررسی و مقایسه تمرین هوازی فزاینده در صبح و عصر بر برخی شاخص های هماتولوژی و سیستم ایمنی در دانشجویان پسر ورزیده میباشد.روشها: روش تحقیق تعداد ۳۰ نفر از دانشجویان پسر ورزیده دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و به روش نمونه گیری در دسترس شرکت کردند. پس از سنجش متغیرهای مربوط به سن، قد و وزن، آزمودنیها به صورت تصادفی در دو گروه تجربی قرار گرفتند. یک گروه در نوبت صبح ساعت ۸)-(۹ و گروه دیگر در نوبت عصر ساعت ۱۶)-(۱۷ مبادرت به انجام فعالیتهای ورزشی(هوازی فزاینده) مینمود. متغیرهای وابسته مورد ارزیابی نیز شامل گلبولهای سفید و قرمز و پلاکتهای خون بود. پس از انجام پیش آزمون گروه های تحقیق، فعالیت هوازی فزاینده را انجام دادند و پس از ۱۵ دقیقه استراحت مجددا۰ از آنها خونگیری به منظور تعیین پس آزمون متغیرهای تحقیق به عمل آمد. جهت بررسی اثر متغیرهای وابسته تحقیق از آزمون t همبسته استفاده شد. به منظور بررسی تفاوتهای بین گروهی(نوبت صبح و عصر) از آزمون تحلیل کوواریانس یک طرفه استفاده شد. سطح معناداری p<=0.05 در نظر گرفته شد.یافته ها: نتایج نشان داد یک جلسه فعالیت هوازی فزاینده در هر دو نوبت صبح و عصر موجب افزایش معنادار گلبولهای سفید، پلاکت و گلبول های قرمز خون میگردد. و نیز نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان داد یک جلسه فعالیت هوازی فزاینده موجب افزایش معنادار میزان گلبولهای سفیدخون در نوبت عصر، در مقایسه با نوبت صبح گردید.نتایج: به نظر میرسد فاکتورهای زیادی بر روی وضعیت داخلی بدن در ساعتهای مختلف روز تاثیر دارند که در نتیجه، بدن در ساعتهای مختلف روز شرایط متفاوتی را تجربه میکند و این شرایط میتواند بر روی تمرین در ساعتهای مختلف روز تاثیر بگذارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.