قابلیت های روش یادگیری معکوس برای بهره گیری در آموزش دانش آموزان ابتدایی در دوران کویید ۱۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 قابلیت های روش یادگیری معکوس برای بهره گیری در آموزش دانش آموزان ابتدایی در دوران کویید ۱۹ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد قابلیت های روش یادگیری معکوس برای بهره گیری در آموزش دانش آموزان ابتدایی در دوران کویید ۱۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی قابلیت های روش یادگیری معکوس برای بهره گیری در آموزش دانش آموزان ابتدایی در دوران کویید ۱۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن قابلیت های روش یادگیری معکوس برای بهره گیری در آموزش دانش آموزان ابتدایی در دوران کویید ۱۹ :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۲

پژوهش حاضر با هدف بررسی قابلیت های روش یادکیری معکوس و بهره گیری از آن در کلاس های درس به ویژه در مقطع ابتدایی می باشد. اهمیت و لزوم توجه به چالش های آموزش و یادگیری در فضای مجازی در ایام شیوع بیماری کرونا روش تدریس یادگیری معکوس میتواند راه حلی برای چنین تغییرات آموزشی جهت بهتر شدن محیط یادگیری و آموزش باشد. نظام آموزشی باید از دانش آموزان انسان هایی کنجکاو، باهوش و متفکر در عرصه یادگیری بسازد تا خودشان بیاموزند، نیازهای آموزشی و یادگیری خود را برآورده سازند. مدتهای طولانی است که معلمان به دنبال رویکرد و روشی پویا جهت پیشبرد اهداف آموزشی خود هستند. روش تدریس معکوس رویکردی تلفیقی است که دانش آموز را در دو محیط داخل و خارج از کلاس هدف قرار می دهد.هاین در حالی است که در کلاس معکوس طراحی آموزش معلم، از کلاس آغاز می شود، در بیرون از کلاس ادامه می یابد و دوباره به کلاس باز می گردد. یادگیری و کسب اطلاعات جدید و آموزش در خانه انجام می شود اما تکالیف و رفع اشکال در کلاس درس با حضور معلم صورت می گیرد. پژوهش حاضر به مطالعه قابلیت های کلاس معکوس پرداخته و دلالت ها آن را در چهار حوزه قابلیت ها که عبارتند از مهارت حل مسئله،خلق عادات ذهنی نظیر کنجکاوی و خلاقیت،اجازه خود سنجی و دانش آموز محوری و هم چنین ایجاد توانایی بهره گیری از مهارت های ارتباطی می پردازد.هاز این رو روش غالب در این مقاله، روش توصیفی و کتابخانه ای و با استفاده از ابزار فیش برداری اقدام به جمع آوری اطلاعات و تببین قابلیت های تدریس معکوس و اثربخشی آن بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران کرونا بپردازد و جوانب مختلف این رویکرد را در نظام آموزش و پروش مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.؛ همچنین می توان به مهمترین نتیجه اشاره نمود که آموزش رکن اصلی در توسعه پایدار هر کشور است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.