بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر ارتباط بین ساختار مالی و عملکرد عملیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر ارتباط بین ساختار مالی و عملکرد عملیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر ارتباط بین ساختار مالی و عملکرد عملیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر ارتباط بین ساختار مالی و عملکرد عملیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر ارتباط بین ساختار مالی و عملکرد عملیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۲۴

این پژوهش در نظر دارد تا بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر ارتباط بین ساختار مالی و عملکرد عملیاتیشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بپردازد. جامعه آماری این پژوهش شرکت هایپذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ می باشد. تعداد ۱۵۲ شرکتبعنوان نمونه در نظر گرفته شده است. تعداد نمونه نیز به روش نمونه گیری حذف سیستماتیک انجام میگیرد. برای تجزیه و تحلیل آماری نیز از نرم افزار Eviews استفاده شده است. نتایج تحلیل ها نشان میدهد بر اساس یافته های این تحقیق، لازم به ذکر است که ساختار مالی در واقع بر عملکرد مالی شرکتهای ذکر شده در بورس اوراق بهادار تاثیر می گذارد، هرچند بر اساس منبع متفاوت است. در کل، بینساختار مالی، ROA و ROE ارتباط قوی وجود دارد. هر دو مدل ROE و ROA در سطح معنی داری۵ معنی دار بودند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.