تاثیر خودرهبری و خودکارآمدی معلمان بر اساس رهبری تحول آفرین با نقش میانجی سازمان یادگیرنده در مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر خودرهبری و خودکارآمدی معلمان بر اساس رهبری تحول آفرین با نقش میانجی سازمان یادگیرنده در مدارس دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر خودرهبری و خودکارآمدی معلمان بر اساس رهبری تحول آفرین با نقش میانجی سازمان یادگیرنده در مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر خودرهبری و خودکارآمدی معلمان بر اساس رهبری تحول آفرین با نقش میانجی سازمان یادگیرنده در مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر خودرهبری و خودکارآمدی معلمان بر اساس رهبری تحول آفرین با نقش میانجی سازمان یادگیرنده در مدارس :
سال انتشار : ۱۴۰۰
تعداد صفحات : ۸
در عصر حاضر سازمان ها به صورت فزاینده ای با محیط های پویا و در حال تغییر مواجهند و بنابراین، به منظور بقا و پویایی خود مجبورند خودرا با تغییرات محیطی سازگار سازند و از شیوه های جدید رهبری در سازمان استفاده کنند، یافته ها جمع آوری شده نشان می دهد که متغیر سازمانیادگیرنده یک متغیر میانجی بین متغیرهای رهبری تحولی با خودرهبری و خودکارآمدی است. رهبری تحولی بر سازمان یادگیرنده، خودرهبری وخودکارآمدی و همچنین سازمان یادگیرنده بر خودرهبری اثر مثبت و مستقیم دارد اما رهبری تحولی نتوانسته است که بر خودکارآمدی تاثیر بگذارد. هدفاین مقاله ، بیان تاثیر خودرهبری و خودکارآمدی معلمان بر اساس رهبری تحول آفرین در مدارس می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.