بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۳

هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیهالکترونیک در بانک سینا شهر رشت است. تحقیق حاضر ازنظر هدف، کاربردی است؛ از لحاظ جمع آوری داده یک تحقیق توصیفی- پیمایشیمی باشد. جامعه آماری این تحقیق، کلیه مشتریان بانک سینا در سطح شهر رشت هستند که تعداد آنها نامعلوم است. بنابراین مطابق جدولکرجسی و مورگان، ۴۸۳ نفر به عنوان حجم نمونه تعیین شد. برای توزیع پرسشنامه ها از روش نمونه گیری اتفاقی استفاده شد. برای رواییپرسشنامه از نظر استاد راهنما و استاد مشاور استفاده شد. برای پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. نتایج نشان از پایایی بالایپرسشنامه بود. برای تحلیل داده ها از نرم افزارهای SPSS24 (برای آماری توصیفی) و Amos24 (برای آمار استنباطی) استفاده شد.تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه های تحقیق در این فصل در سطح اطمینان ۵۹ درصد نشان داد که «کیفیت خدمات آفلاین» و «کیفیت خدمات الکترونیک» بر «رضایت الکترونیک» تاثیر مثبت و معناداری دارد. «رضایت الکترونیک» بر «اعتماد»، «تعهد»، «وفاداری الکترونیک» و «توصیه الکترونیک» تاثیر ثیر مثبت و معناداری دارد. «اعتماد» بر «تعهد»، «وفاداری الکترونیک» و «توصیه الکترونیک» تاثیر مثبت و معناداری دارد. «تعهد» بر «وفاداری الکترونیک» و «توصیه الکترونیک» تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.