اخلاق و مسئولیت اجتماعی: ارائه الگوی بومی در شرکتهای معدنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق و مسئولیت اجتماعی: ارائه الگوی بومی در شرکتهای معدنی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق و مسئولیت اجتماعی: ارائه الگوی بومی در شرکتهای معدنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق و مسئولیت اجتماعی: ارائه الگوی بومی در شرکتهای معدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق و مسئولیت اجتماعی: ارائه الگوی بومی در شرکتهای معدنی :

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد صفحات : ۱۳

زمینه: شرکت ها، واکنش های مختلفی در جهت پاسخگویی به تقاضاهای جدید دارند به گونه ای که برخی شرکتها فرهنگ خود را تغییر داده و در نظر گرفتن مسوولیت اجتماعی شرکتها را به عنوان هسته ی اصلی فعالیت های تجاریشان پذیرفته اند. هدف از تحقیق حاضر ارائه الگوی بومی اخلاق و مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت معدنی- صنعتی گل گهر سیرجان بود.
روش: روش پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی و طرح پژوهش همبستگی است. جامعه آماری تحقیق خبرگان آگاه به موضوع و مدیران شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر می باشد. جهت شناسایی خبرگان از روش نمونه گیری گلوله برفی استفاده شده است و حجم نمونه خبرگان در مجموع ۴۴ نفر تعیین شده است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از معادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزئی با استفاده از نرم افزار پی آل اس استفاده شد.
یافته: نتایج مدل سازی معادلات ساختاری نشان­دهنده اثر مثبت و معنادار عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی است. براساس نتایج موانع مسئولیت اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی اثر منفی و معنادار دارد. براساس یافته های تحقیق وضعیت مسئولیت اجتماعی در جامعه مورد مطالعه در سطح مطلوب (بالاتر از حد متوسط مورد سنجش) قرار گرفته است.
نتیجه گیری: در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی، برنامه های اجرایی در خصوص اخلاق نسبت به سازمانها و شرکتها از قبیل شرکتهای معدنی و صنعتی در اولویت قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.