بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت شبکه سازی (مطالعه موردی : شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت شبکه سازی (مطالعه موردی : شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت شبکه سازی (مطالعه موردی : شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت شبکه سازی (مطالعه موردی : شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت شبکه سازی (مطالعه موردی : شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان) :

سال انتشار : ۱۴۰۰

تعداد صفحات : ۱۷

در عصر حاضر شرکتها بیش از پیش در تلاشند تا از روشهای مختلف عملکرد صادراتی خود را ارتقاء بخشند. عملکرد صادراتی نتایج فعالیتهای یک شرکت در بازارهای صادراتی است.عوامل مختلفی بر عملکرد صادراتی اثرگذارند که از جمله میتوان به جهت گیری کارآفرینانه اشاره کرد.جهتگیری کارآفرینانه رویکردی استراتژیک است که با استفاده از نوآوری و ریسک پذیری در جستجوی پیشگامی در شکار فرصتها میباشد. این رویکرد یک گرایش راهبردی در سطح بنگاه است که شامل رویه های ایجاد راهبردها، فلسفه مدیریتی و رفتار شرکت با ماه یتی کارآفرینانه است.جهت گیری کارآفرینانه، سازه ی چندبعدی است و میتواند ازدیدگاه های مختلف ارزیابی شود که در این تحقیق ابعاد جهت گیری کارآفرینانه عبارتند از : نوآوری ، پیشگامی ، ریسک پذیری ، استقلال ، رقابت پذیری و تهاجمی بودن. شرکتهای صادراتی موفق و پیشرو از جمله شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان میتوانند به کمک جهت گیری کارآفرینانه و نیز از طریق ارتقای قابلیت شبکه سازی در جهت بهبود عملکرد صادراتی گام بردارند. هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت شبکه سازی در شرکت کشت و صنعت فجر صفا لرستان میباشد. روش تحقیق این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماه یت از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی است.جامعه آماری پژوهش حاضر شامل مدیران و کارکنان شرکت فوق الذکر میباشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید و حجم نمونه با استفاده از جدول کرجرسی مورگان ۲۶۰ نفر در نظر گرفته شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شدو روایی و پایایی آن پیش از توزیع نهایی مورد تایید قرار گرفت. در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده از نرم افزار Smart PLS استفاده شد. نتایج بدست آمده موید آن است که جهت گیری کارآفرینانه بر قابلیت شبکه سازی و عملکرد صادراتی تاثیر مثبت و معناداری دارد.همچنین قابلیت شبکه سازی بر عملکرد صادراتی تاثیر مثبت و معناداری دارد. در نهایت نقش میانجی قابلیت شبکه سازی در رابطه بین جهت گیری کارآفرینانه و عملکرد صادراتی به اثبات رسید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.